@Acrivec: Nie ze względu na nazwisko, tylko ze względu na poglądy i kompetencje.
Niestety, kampania którą prowadził była oryginalna. Skupiona na publikacjach w jednej gazecie, przy nieudzielaniu się w innych mediach. Według mnie taka kampania była nietrafiona.
@limp: Szczerze mówiąc wynik był identyczny jak się spodziewałem. Paśniczek mógłby nie robić nic, i tak miałby ok 45% dlatego, że nie jest z PiSu, lub dlatego, że nie jest z żadnej partii politycznej. Głosy osób które przekonał to mniejszość, bo przy tak fatalnej kampanii wyborczej w Internecie ciężko kogoś przekonać.
Ciekawe jest jednak to, że kampania dla osoby nie korzystającej z Internetu wyglądała całkiem nieźle. iOtwock pełne artykułów na
@limp: Kampania Margielskiego była jednak bardzo dobra zarówno na ulicach, jak i w Internecie. Poza tym sprawiała wrażenie bardziej wiarygodne. Błędy w kampanii Paśniczka były wyraźne:
- Nie wzięcie udziału w debacie - Nie wykorzystanie faktu, że w końcu nawet sama Linia Otwocka się z debaty wycofała, a we wszystkich miastach jeden kandydat zrezygnował - Olewanie innych mediów - Sondaż, który był prawdziwy, nie fejkowy, ale który w wersji drukowanej nie miał opisu... która firma to zrobiła i na
@wigr: Być może, niestety aż tak wewnętrzne spory polityczne otwocka nie są mi bliskie. Ocenię to przez pryzmat tego jak będzie wyglądał otwock w najbliższych latach.
@wigr: Konflikty konfliktami ale w mojej ocenie przez ostatnie 4 lata zrobione zostało najwiecej dobrego niż w jakichkolwiek poprzednich latach. Jeśli chodzi o kampanie JM. Miał bardzo dobra i bardzo fajny program z konkretnymi rozwiązaniami problemów a nie tylko propozycjami co można zrobić. U IP moim zdaniem program leży i kwiczy. To jest trochę smutne, ze ludzie głosują „byle nie na PiS” a nie na człowieka. W samorządzie wielka polityka
#otwock #wyborysamorzadowe2018
Niestety, kampania którą prowadził była oryginalna. Skupiona na publikacjach w jednej gazecie, przy nieudzielaniu się w innych mediach. Według mnie taka kampania była nietrafiona.
Ciekawe jest jednak to, że kampania dla osoby nie korzystającej z Internetu wyglądała całkiem nieźle. iOtwock pełne artykułów na
- Nie wzięcie udziału w debacie
- Nie wykorzystanie faktu, że w końcu nawet sama Linia Otwocka się z debaty wycofała, a we wszystkich miastach jeden kandydat zrezygnował
- Olewanie innych mediów
- Sondaż, który był prawdziwy, nie fejkowy, ale który w wersji drukowanej nie miał opisu... która firma to zrobiła i na