Wpis z mikrobloga

  • 13
@JulioIglesiasSexualPredator faktycznie, ciekawe jak to się Shell opłaca tyle lat być na bolidach... I innym dostawcom paliwa hmmm.
Btw pieniądze z Orlenu to pieniądze twoje z kupna paliwa, a nie z podatków, rząd nie może wpłacić pieniędzy Orlenowi, musi być do tego zgoda KE tak jak było w sytuacji z LOTem
  • Odpowiedz
Shell


@Dorken: Shell ma stacje na całym świecie, więc globalna reklama w F1 ma sens bo walczą na wielu rynkch. Orlen/Lotos mają stacje pod tym brandem tylko w Polsce (i chyba na Litwie są jakieś stacje kiedyś słyszałem?), więc powiedz mi w jaki sposób ta reklama na bolidzie jeżdżącym w Brazylii czy Singapurze ma im pomóc? Nie trafiłeś z tym porównaniem.
  • Odpowiedz
@wietnamiec: Pod makami Star i chyba Benzina, jak to się ma do reklam Orlenu na bolidzie bo przecież kilku log na bolidzie nie umieszczą? Zresztą w Niemczech musieli właśnie zmienić przez to nazwę bo Niemcy nie chcieli tankować na polskim Orlenie.
  • Odpowiedz
@Ron1n: od 3 dni wszyscy o tym piszą na tagu XD loga na bolidzie mozna zmienic co wyscig, np. Rexona zmienia logo jezeli wyscig odbywa sie w kraju, w ktorym wystepuje pod inna nazwa
  • Odpowiedz
  • 1
@Ron1n na szczęście kolega wyżej ci już wytłumaczył, że brak Orlenu w USA nie ma wpływu na to, że bez sensu się tam reklamować. Istnieje coś takiego jak budowa solidnej i rozpoznawalnej marki, żeby móc wejść właśnie na nowe rynki. Haas to pewnie też bez sensu sponsoruje, bo kto kupuje cnc nie? XD
  • Odpowiedz
@Dorken: Porównujesz coś kompletnie bezsensu, Haas prowadzi sprzedaż na całym świecie. Możemy mu kibicować, ale proszę Cię, ładowanie kasy w takie coś i to w najsłabszym zespole nie jest do końca uzasadnione w tym wypadku.
  • Odpowiedz