Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, mam taki problem. Nie znam się na tym kompletnie, a muszę w miarę budżetowo skombinować monitoring przed dom oraz garaż. Mój garaż (jak i w sumie całe podwórko) to jeden wielki magazyn (czyt. graciarnia) i przewala się przez niego sporo osób. Gdzieś od roku zaczęły znikać mi z niego jak i sprzed domu różne narzędzia i graty- najpierw drobnica, której brak zauważałem dopiero jak była mi potrzebna, potem już nieco grubsze rzeczy. Jest podejrzenie na kilka osób, ale nie chcę rzucać osądów dopóki nie złapię tego kogoś na gorącym uczynku.
I tu moje pytanie. Czy do 400zł dla 2 kamer/ 600zł dla 4 kamer będę w stanie kupić coś w miarę sensownego?
Na pewno musiałyby być to kamery zewnętrzne nagrywające w nocy, dobrze by było gdyby miały dość szeroki kąt widzenia.
No i przynajmniej w przypadku garażu odpadają kamery przewodowe. Może jakieś zapisujące dane na kartę, albo w chmurze ( tylko czy wtedy kamery muszą być non stop podłączone do sieci?).
Liczę na Was, z góry dzięki za pomoc. ;)
#kiciochpyta #elektronika #monitoring
  • 2
  • Odpowiedz
@Michalczewsky: https://www.eltrox.pl/monitoring/monitoring-analogowy/zestawy-analogowe/zestaw-monitoringu-z934.html

Jeśli chodzi o kamerę bezprzewodową, to musiałbyś kupić zestaw kamer IP i tą w garażu podłączyć do jakiegoś punku dostępowego zrobionego ze starego routera. Ale to już jest droższa zabawa, bo same kamery i rejestrator kosztują więcej.

Nie lepiej wykopać rów i poprowadzić do garażu skrętkę, którą i obraz i zasilanie do kamery garażowej
  • Odpowiedz
@Michalczewsky: Kup rejestrator i kamery analogowe, do tego skrętka internetowa i adaptery zasilania i bnc, wykop rów, albo puść linkę do garażu. Możesz też kupić zestaw cyfrowy i do garażu kamerę IP z WiFi.

https://www.eltrox.pl/kamera-ip-overmax-camspot-3-3-white-hd-720p.html