Aktywne Wpisy
USER_303 0
Wszystkie znaki na niebie wskazują że mój brat jest ćpunem i niszczy sobie życie ... Ja nawet nie wiem co robić, nie da się z nim porozmawiać nawet ... Rozwiązaniem które coś by zmieniło to zgłosić na policję, ale nie chcę mu tego robić, może jeszcze da się coś od niego dowiedzieć, pomóc mu. Jakieś propozycje jak z nim porozmawiać ?
#pytanie #narkotykizawszespoko
#pytanie #narkotykizawszespoko
G06DbT +14
Dziś znowu wy będziecie siedzieć w klimatyzowanych biurach i mieszkaniach, na swoich wygodnych fotelach czy sofach, pijący dobrą kawę, pachnący i w czystych ubraniach.
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
w grudniu 2015 kupiłem słuchawki w pewnym znanym sklepie komputerowym, który swoje punkty ma w wielu miastach Polski. Pech chciał, że w maju 2017 przestała grać jedna słuchawka i oddałem je na gwarancję. Po jakimś czasie dostałem nowe słuchawki. Z tymi drugimi znowu wystąpił problem natury technicznej i je również chciałem oddać na gwarancję. Pan w sklepie i na FB zgodnie twierdzili, że gwarancja upłynęła i nic nie da się z tym zrobić, twierdząc, że nowe słuchawki nie objęła nowa gwarancja, tylko została ona kontynuowana. Mam kwit z poprzedniej wymiany i ze wszystkimi danymi oraz tytułem Wymiany serwisowej.
Trochę pogrzebałem w sieci odnośnie podstawy prawnej reklamacji i zgodnie z artykułem 581 paragrafem 1 kodeksu cywilnego (jeśli dobrze go zrozumiałem) gwarancja wciąż jest aktualna. Człowiek z FB po podaniu tych paragrafów dalej obstawał przy swoim.
Możecie mi powiedzieć, czy dobrze rozumiem ten paragraf i czy ta sprawa kwalifikuje się do Rzecznika Praw Konsumenta?
#prawo #prawokonsumenckie