Wpis z mikrobloga

#banki #bankowosc #platnoscimobilne #bzwbk #wroclaw #aplikacjemobilne #nfc #kartyplatnicze

Próbując kupić bilet miesięczny na Dworcu Głównym we Wrocławiu i chcąc zapłacić telefonem przyglądając go do terminala (aplikacja mobilna bzwbk), dostaje info 'tylko jedna karta'. Już ostatnio to zauważyłem, choć jestem przekonany że jeszcze miesiąc temu było ok.

Dodam, że płatności mniejszymi kwotami działają ok - chyba tylko dzieje się to wtedy, gdy wymagany jest PIN

Wie ktoś o co chodzi?
  • 11
  • Odpowiedz
  • 0
@Volki Jutro będę dzwonił do banku w tej sprawie, zobaczę co mi powiedzą
Tak swoją drogą to mam 2 karty mobilne przypisane do konta, Mastercard i Visa, ale aktywną tylko jedną oczywiście. Drugiej nie używam i nie chcę używać, żeby mieć historię w jednym miejscu. Nie wiem czy to ma znaczenie jakieś. Może warto usunąć aplikację i ponownie zainstalować?
  • Odpowiedz
  • 0
@lech1991 Też mam dwie karty, ale to nie ma znaczenia, bo tylko jedna może być aktywna, zresztą mi zawsze działało w sklepie, mając do wyboru dwie karty.

Wg mnie to kwestia terminalu i jego ustawień, a nie samej aplikacji i przeinstalowanie nic nie pomoże. Ale jakby co, to daj znać czy pomogło ;)
  • Odpowiedz
No po prostu wychodzę na ekran główny telefonu, ponownie wciskam dwukrotnie przycisk sleep, włącza się Apple Pay, skanuje twarz i płace.
Powtarzasz po prostu procedurę jakbyś chciał zapłacić

Tu nie chodzi o kwotę, bo płaciłem często większe kwoty. Ten terminal ma po prostu jakiś błąd w oprogramowaniu
  • Odpowiedz