Wpis z mikrobloga

W środę koło południa złożyłem zamówiłem telefonu na #banggood (zamówienie nr 1). Były jakieś problemy z płatnością poprzez revolut, więc po kilku próbach postanowiłem złożyć to zamówienie raz jeszcze (zamówienie nr 2). Tym razem wszystko poszło ok. Kilka minut później napisałem na live chacie sklepu żeby anulowali zamówienie nr 1
W nocy otrzymałem maila potwierdzającego usunięcie zamówienia nr 1. Sześć minut później przyszedł drugi mail, tym razem od #paypal informujący o wysłaniu zwrotu kasy za zamówienie nr 2 (!!!). Pomyślałem, że to jakaś pomyłka i olałem temat. Tym bardziej, że nad ranem przyszedł mail potwierdzający wysłanie do mnie przesyłki. Wczoraj koło południa na karcie został zaksięgowany zwrot na całą kasę...
Jestem cebulakiem ale nie jakimś ultra więc wczoraj wieczorem wysmarowałem eleganckiego maila z opisem wszystkich informacji jak wyżej dołączając do tego screeny i wysłałem go do supportu.
Dzisiaj rano dostałem takiego maila:

Dear Mariusz,

Thanks a lot for your email.

For your order (1), we don't receive the payment,but we cancelled it .

For your order (2), we don't cancelled it and we send it out.

We are sorry that we can't see the picture provided you clearly, maybe you can contact the customer servie of Paypal to check the payment and refund.

Thanks for your kind understanding.

Best Regards,


Ręce mi opadły, oni naprawdę nie chcą tej mojej kasy?!
Pobierz mariusz5891 - W środę koło południa złożyłem zamówiłem telefonu na #banggood (zamówie...
źródło: comment_4i50JHAwSEaQfjxyMgaKMA6srERrJYTm.jpg
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@mariusz5891: oni chyba po prostu myślą że mają kasę za zamówienie 2 a za 1 Ci zwrócili. Napisz po prostu jeszcze raz że PayPal zwrócił Ci pieniądze za zamówienie numer 2 a nie 1 i teraz wychodzi na to że nie zapłaciłeś nic. Na pewno tak napisaną wiadomość ogarną.
@Rst00: No też mi się tak wydaje, ale nieogary straszne bo napisałem wszystko jak na talerzu, na screenie zakreśliłem, że zwrot jest za zamówienie nr 2. Aczkolwiek tam coś piszą, że te screeny im się nie wyświetliły więc może to jest powód. Zrobię tak jak piszesz
@Rst00: @tekjow: Odpisali mi dzisiaj rano:

For your order ....2, we don't cancel it and we don't apply to refund, could you please kindly check with the customer service of Paypal?

Załamują mnie, muszę przyznać. Żebym ja musiał się prosić o to, żeby im zapłacić... Dzwoniłem do paypala ale zgodnie z przewidywaniami nic nie są w stanie zrobić.