Zagadka logiczna. Zapoznaj się z tekstem i odpowiedz na pytanie: 1. Gdzie dokładnie ma zostać wysłana przesyłka, 2. Kto opłaca koszt przesłania przesyłki, Dzień dobry,
W celu złożenia rękojmi prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz pisemną informacją dotyczącą opisu rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady na adres: Rolv Group Sp. z o.o.
Reklamacja ul. Błońska 12 05-800 Pruszków
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie rękojmi: 1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; 2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży 3) danych kontaktowych składającego reklamację.
Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie. Wysyłki produktu można dokonać zamawiając kuriera FedEx i podając nasz numer klienta jako płatnika.
Zamawiając kuriera prosimy wskazać następujące dane: Firma Verapol Distribution Osoba kontaktowa: Dział Reklamacji ul. Przejazdowa 25 05-800 Pruszków Nr płatnika: 502641636
Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
@LocaJohny: Nope. Bez względu na wybór powinien wysłać na pierwszy adres. Po prostu po podaniu numeru ACC w FedExie to ten drugi adres zostanie wpisany jako płatnik.
@petunya: No właśnie w pierwszej kolejności zrozumiałem całą sytuację jak @LocaJohny, ale zakładam, że na mirko są osoby, które na FedEXie zjadły zęby i będą wiedziały jak rozwiązać całą te sytuacje.
@Papilon: "Składam zlecenie w imieniu Firmy, która ma zawartą umowę z FedEx" Potem podajesz ID płatnika 502641636 Następnie adres z którego mają zabrać towar I na końcu jeszcze adres Błońska 12.
@Papilon: W FedEx/TNT to wygląda tak, że masz nadawcę i odbiorcę. Każdy z nich może być płatnikiem (ale tylko jedna strona może nim być :D ). Płatnikiem może być też trzecia strona - tak jak w Twoim przypadku. Wysyłasz paczuchę do oddziału X, ale zapłaci za nią oddział Y.
@Papilon: W razie problemów pisz :) W pracy muszę pilnować poprawności danych wprowadzanych do systemu i dość często widzę jakieś zwariowane wariacje na listach. xD Tak więc domyślam się, że nie dla wszystkich jest to takie oczywiste i czytelne. ( ͡°͜ʖ͡°)
@petunya: Hej. Możesz mi podpowiedzieć jak wygenerować list przewozowy? Zamówiłem kuriera przez https://www.fedex.com/pl/domestic-services/pickup.html i była informacja " Pamiętaj, że list przewozowy nie jest generowany automatycznie po złożeniu zamówienia - do jego utworzenia zobowiązany jest nadawca przesyłki."
O co chodzi z tym Patrykiem 2073? Że on nie chce do freakow wejść bo podobno są takie brudy na niego, ludzie mają podobno pozapisywane na dyskach jakieś rzeczy że to była by największą orka w internecie? XD #famemma
1. Gdzie dokładnie ma zostać wysłana przesyłka,
2. Kto opłaca koszt przesłania przesyłki,
Dzień dobry,
W celu złożenia rękojmi prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami oraz pisemną informacją dotyczącą opisu rodzaju, okoliczności i daty wystąpienia wady na adres:
Rolv Group Sp. z o.o.
Reklamacja
ul. Błońska 12
05-800 Pruszków
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie rękojmi:
1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
2) żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży
3) danych kontaktowych składającego reklamację.
Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie.
Wysyłki produktu można dokonać zamawiając kuriera FedEx i podając nasz numer klienta jako płatnika.
Zamawiając kuriera prosimy wskazać następujące dane:
Firma Verapol Distribution
Osoba kontaktowa: Dział Reklamacji
ul. Przejazdowa 25
05-800 Pruszków
Nr płatnika: 502641636
Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.
#fedex #zagadka #czytaniezezrozumieniem #kurier #kurierzy
Możliwe, że mają umowę z kurierem i nie musisz podawać im żadnego adresu
a jak masz jakieś wątpliwości to zadzwoń
Pic rel:
https://www.fedex.com/pl/domestic-services/pickup.html
Potem podajesz ID płatnika 502641636
Następnie adres z którego mają zabrać towar
I na końcu jeszcze adres Błońska 12.
W pracy muszę pilnować poprawności danych wprowadzanych do systemu i dość często widzę jakieś zwariowane wariacje na listach. xD
Tak więc domyślam się, że nie dla wszystkich jest to takie oczywiste i czytelne. ( ͡° ͜ʖ ͡°)