Wpis z mikrobloga

@jokefake: Tylko Ty korzystasz? Długo to się już dzieje? Wykluczyłeś awarię po stronie dostawcy? Tylko na kompie czy na telefonie też jak sie pod wifi podepniesz? W niedalekiej odległości są potencjalnie inne routery? (np. blok) (czy kablem jesteś podpięty?)
@jokefake: Z pingów wygląda jakbyś coś hardkorowo wysyłał albo ciągnął. Zgubiło ci też jeden ping, nie wiem czy to normalne w tych internetach bezprzewodowych - ale wydaje mi się, że (raczej) nie.
Upewniłbym się, że na bank nie ciągniesz albo nie wysyłasz czegoś hardkorowo. Puść ping do swojego własnego routera (u ciebie 192.168.8.1) i zobacz czy czasy też są takie straszliwe jak do googli.
@jokefake: Zaloguj się na router, zmień hasło do wifi do po pierwsze.
Jeżeli pingi do routera bezpośrednio są hardkorowe - spróbuj zmienić kanał wifi;
Jeżeli nie są, wyłącz wszystkie urządzenia i tylko przy jednym włączonym urządzeniu sprawdz ping do google - jeżeli jest fatalny, ponów operację z drugim urządzeniem - w ten sposób wyeliminujesz podejrzenie, że z którymś z kompów coś jest nie tak.
Upewnij się, że dostawca nie wali w
@jokefake: Do routera nie masz problemu pingi są dobre. Jeżeli masz zużycie transferu to bez wątpienia ssiesz albo ktoś coś ssie. Ogarniaj hasło do wifi i je zmien to napewno. Nie wiem co mam ci powiedzieć, sam sobie odpowiedziałeś na pytanie w sumie. Transfer ci leci, pingi wyglądają jakbyś coś ssał, no to ssiesz. Znajdź tylko gdzie stoi to coś co ssie. Poza tym "odgadnięcie" hasła nie jest jedyną drogą na
@jokefake: No ja bym się bardziej skłaniam ku temu, że coś zasysasz. Mało prawdopodobne aby u dostawcy była awaria, która zjada ci transfer. Zmień najpierw hasło do wifi potem se dzwoń do nich. A jak nie pamiętasz to restart routera manualnie igłą w dziurę i hasło pewnie będzie admin/admin - a jak nie to będziesz musiał od tmobilu defaultowe hasło wyciągnąć. Powodzenia.
@KlapekApokalipsy: nie wiem, z tego co czytam po necie ludzie piekielnie psiocza na spadki po okresie próbnym - chociaż mi sie wydaje ze już jestem grubo po-

co do sciągania- nie wiem, niby nic nie mam włączonego a leci. moja matka -używa neta głównie do oglądania netflixów- też zaczęła narzekać że obecnie nic nie może zrobić, mimo że wcześniej hulało bez prblemu

w każdym razie zmiana hasła nie zaszkodzi :p
@KlapekApokalipsy: chciałem ci wysłać pw, ale chyba masz zablokowane- sprawdziłem kto sie łączy z moim routerem, zmieniłem hasła, ostatecznie zresetowałem gnoja i konkluzja jest taka- pierwszy i ostatni raz korzystam z internetu w stylu 'tmobile dla domu' jeśli nie mieszkam w jakichś bieszczadach ( ͡° ͜ʖ ͡°)- po prostu jakość połączenia jest mega losowa, to już nawet nie jest wina dostawcy a ilości użytkowników korzystających z neta
A co ze znikającym transferem?


@KlapekApokalipsy: po procesach wyszło ze automatyczna aktualizacja w tle jednego z programów + netflix hd w wydaniu matki ¯\_(ツ)_/¯
w każdym razie w wolnym czasie zrobię formata żeby powywalać jakieś niespodzianki w tym stylu
@KlapekApokalipsy: mieszkając w tej słynnej stolicy kraju miałem internety z vectry i też sobie całkiem chwaliłem, ale po powrocie do domu rodzinnego na wsi jednak uderzyła mnie różnica w traktowaniu klienta na obszarze z małą konkurencją xD