Aktywne Wpisy

Szarmancki-Los +819
Zawsze jak gram w gierki to robię to jednym schematem, mianowicie być jak najbardziej szlachetny i nie popełniać żadnych przestępstw, o ile to jest niezbędne fabularnie.
Jeśli mogę komuś darować życie to daruję, jak mogę odmówić nagrody za wykonanie zadania to odmówię, nigdy nie kradnę przedmiotów jeśli jest możliwość zdobycia ich w sposób legalny(chociaż wiadomo, zawsze plądruję zwłoki pokonanych przeciwników, nie wiem czy liczy się to jako kradzież).
Nawet jeśli już gram
Jeśli mogę komuś darować życie to daruję, jak mogę odmówić nagrody za wykonanie zadania to odmówię, nigdy nie kradnę przedmiotów jeśli jest możliwość zdobycia ich w sposób legalny(chociaż wiadomo, zawsze plądruję zwłoki pokonanych przeciwników, nie wiem czy liczy się to jako kradzież).
Nawet jeśli już gram
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.





Prosty przykład: dodaję nowy skrypt, w nim nie mam nic oprócz
public GameObject objTeraz dodaję do sceny najprostszy GameObject. Zaznaczam mój skrypt i widzę, że mógłbym coś do tego obj przypisać, ale stworzony GameObject jest niedostępny na liście. WTF?
void OnDrawGizmos()
{
Gizmos.color = Color.yellow;
Gizmos.DrawSphere(transform.position, 1);
}
albo drawcube
to bedzie widoczne cały czas, a jak chcesz żeby było widoczne tylko jak zaznaczysz gameobject to OnDrawDizmosSelected
Unity jest początkowo okrutnie anty-intuicyjne, ale jak już się wie co i jak, to super łatwo osiągnąć cel.