Aktywne Wpisy
MakaronowyStwor +72
Tak się zastanawiam czemu baby dużo rzadziej wpuszczają kogoś w #samochody .
Są nieuprzejme czy po prostu nie ogarniają co się dzieje?
#motoryzacja
Są nieuprzejme czy po prostu nie ogarniają co się dzieje?
#motoryzacja
Saddam_Husajn +191
Przypominam że to ten człowiek jest odpowiedzialny za wybuch wojny i jeżeli zostanie wprowadzony obowiązkowy pobór do wojska to ten człowiek jest za niego w 100% odpowiedzialny i to mu dziękujcie za to.
#obowiazkowecwiczeniawojskowe #wojna #rosja
#obowiazkowecwiczeniawojskowe #wojna #rosja
#paypal #bangood #gearbest #aliexpress
@NiewidomyObserwator
Więc jak już dostanę się do okienka w którym mam wyjaśnić mój problem to do kogo mam się zwracać? Pisać jak do supportu PayPal czy do sprzedającego?
Aby zgłosić spór:
1. Przejdź do strony Podsumowanie.
2. U dołu strony w sekcji Więcej informacji o Twoim koncie kliknij Rozwiąż problem w Centrum rozstrzygania.
3. Kliknij Zgłoś problem.
4. Kliknij Kontynuuj (możesz najpierw wybrać transakcję).
5. Wybierz Spór dotyczący przedmiotu i kliknij Kontynuuj.
6. Postępuj zgodnie z instrukcjami.
Co do punktu 6 to jeśli dobrze pamiętam będziesz musiał w odpowiednim polu
PS Póki pamiętam. Jeśli sprzedawca jest z zagranicy, wtedy oczywiście napisz tę wiadomość w języku angielskim, aby każdy zrozumiał o co chodzi.
Teraz mam tu opcje przekształć spór w roszczenie. Czym one różnią się dla paypala?
W jaki sposób przekształcić spór w roszczenie?
Poczekaj z dwa tygodnie na odpowiedź sprzedającego. Jeśli w tym czasie nie odpowie, wtedy przekształć spór w roszczenie.