Wpis z mikrobloga

@Teardrop13: Zrób tak, jak napisano w linku, który przytoczyłem:

Aby zgłosić spór:

1. Przejdź do strony Podsumowanie.
2. U dołu strony w sekcji Więcej informacji o Twoim koncie kliknij Rozwiąż problem w Centrum rozstrzygania.
3. Kliknij Zgłoś problem.
4. Kliknij Kontynuuj (możesz najpierw wybrać transakcję).
5. Wybierz Spór dotyczący przedmiotu i kliknij Kontynuuj.
6. Postępuj zgodnie z instrukcjami.

Co do punktu 6 to jeśli dobrze pamiętam będziesz musiał w odpowiednim polu
@Shadou no grzeczny byłem ale za trzecią prawie taką samą odpowiedzią przestałem już odpisać. Czyli ja dobrze rozumiem że piszę przez tego paypala ze sprzedającym ale czyta całą rozmowę support paypala? Więc mam pisać tak żeby paypal zauważył że racja jest po mojej stronie
@Teardrop13: Podczas tworzenia tego sporu dojdziesz w pewnym momencie do tego, że będziesz musiał napisać oficjalną wiadomość do sprzedającego (nie żaden tam prywatny mail) w specjalnej "rubryce" (jakkolwiek to zwał) do tego typu wiadomości. Napisz po prostu, że zakupiłeś ten i ten przedmiot, pieniądze przelałeś, lecz zakupu nie otrzymałeś do tej pory. To sprzedający w tym momencie będzie musiał potwierdzić to, że przedmiot wysłał do Ciebie (jakimś numerem przesyłki bądź potwierdzeniem