Wpis z mikrobloga

Witam!
Ja miałem do czynienia ze "sklepem internetowym" dealstore.pl gorąco NIE POLECAM! To po prostu oszuści! Swoją sprawę już zgłosiłem na policję! I radzę wszystkim też tak zrobić! Wszystkie zasady sprzedaży które obowiązują sklepy w tym przypadku zostały złamane! telefon wprawdzie do mnie dotarł po miesiącu ale okazało się że to Ja sam sobie go zamówiłem w Szanghaju! Po drodze przesyłka została oclona za co musiałem dodatkowo zapłacić przy odbiorze. Jak już myślałem że moje kłopoty się skończyły okazało się że telefon jest zepsuty bo nie działa dotyk! Ale telefon jest nowy ma gwarancję od sprzedawcy 2 lata!
Nic mylnego! Przecież to ja sam sobie go zamówiłem w Szanghaju a nie jak myślałem w sklepie internetowym dealstore.pl
Oczywiście nie dostałem od sklepu żadnego dowody zapłaty w postaci paragonu czy faktury przez co nie mam żadnych podstaw do napraw gwarancyjnych! dealstore.pl tylko udaje sklep internetowy, po otrzymaniu zapłaty zamawiają telefony bezpośrednio na adres kupującego! omijają płacenie podatków, cła! Kupujący za to czeka na telefon ok miesiąca musi dodatkowo sam zapłacić cło, nie ma za zakup paragonu czy faktury przez co nie ma żadnej gwarancji na naprawy!
Niech moja opowieść będzie przestrogą dla innych bo jak czytam nie jestem pierwszy ani ostatni który został oszukany przez dealstore.pl
  • 5
  • Odpowiedz
@dandol: Ok, przykra sprawa, ale wystarczyło przeczytać regulamin, żeby ogarnąć, że coś jest nie tak (nic Ci nie zarzucam, ale jako przestroga dla innych):

§1 Informacje ogólne
Właścicielem sklepu internetowego www.dealstore.pl jest:

COOLPHONES LTD
220c Blythe Road
London
United Kingdom
W14 0HH
Company No. 10394993

§6 Wysyłka zamówienia

1. Średni czas realizacji zamówienia wynosi o 10-14 dni roboczych.
2. Z tego względu, iż nasz magazyn znajduje się na terenie Singapuru, z
  • Odpowiedz
@GQ87: Zgadza się że mają regulamin ale jeden punkt regulaminu przeczy kolejnemu! to kompletne bzdury! piszą że nie ma żadnych ukrytych opłat! a co to jest cło? piszą że ja jestem importerem! jakim importerem oni sprzedają to oni są importerami a gdzie paragon czy faktura??są przepisy które z góry nakładają na sklepy odpowiednie procedury i żadne regulaminy wewnętrzne nie są nad nimi nadrzędne! Policja powiedziała że nie ma problemu sprawą się
  • Odpowiedz
@dandol: Ja też miałam identyczną przygodę z tym "pseudo sklepikiem". W poniedziałek odebrałam przesyłkę, na którą czekałam ponad 40 dni. Była nadana w Singapurze. Do tego musiałam zapłacić vat 23%. Identycznie jak Ty. Telefon jest uszkodzony. Nie działa przycisk.
Przypuszczam, że oni szukają egzemplarzy odrzuconych przez sklepy z powodu wad fabrycznych. Zamawiają w imieniu kupującego i mają dosłownie - wylane na resztę. Podobno można złożyć reklamację, w tym celu należy wysłać
  • Odpowiedz
@dandol: też ide to zgłosić. Chciałam od razu do prokuratury. Swoje zgłoszenie napisze na tyle na ile umiem zinterpretowac prawo, ale może mógłbyś podpowiedziec jak policja skomentowala?
Będę wdzięczna, loby sie #!$%@?...m to mie upieklo
  • Odpowiedz