Wpis z mikrobloga

@Wredny123 fv daja tylko na Vat 0. @majkel4 sprawdź telefon u specjalisty bo u mnie okazało się że mam REFABRYKOWANY telefony to fake i to niskiej jakości bo nawet baterie są Chińskie. Może masz szczęście i dostałaś nowy - życzę Ci tego. Ja mam prawie 2 letni bez gwarancji - bo tak Chinska kartka nic nie znaczy ogólnie Lipa i z dala od tego Sklepu a kłopot jest bo ja też uruchomiłam
  • Odpowiedz
Też dostałem fakturę Vat na marże ale to nic nowego skoro telefony są sprowadzane :)
Gwarancja jest udzielana przez ich sklep wiem bo miałem problem z ładowarką i od razu otrzymałem nową.
Ja Ci proponuję do nich zadzwonić. Pewnie jakaś pomyłka bo sam wiem o tym sklepie od znajomego który też u nich brał i wszystko ok.
  • Odpowiedz
@Avatar2008: zapraszam do kontaktu mailowego z naszym sklepem. Wszystkie telefony sprzedawane przez nasz sklep są nowe. Dystrybutor musiał wysłać zły model. Oczywiście w takim wypadku zwrócimy Panu należność.
  • Odpowiedz
No tak, przecież to import. Kupuje sprowadzane towary od lat i to jest standard, dzwoniłem do nich na poczatku i mowili wlasnie ze to faktura vat marża.
  • Odpowiedz
@Kamil-owczarski zostałeś zwyczajnie oszukany - obawa jest taka że Sklep będzie oczekiwał że odeślesz albo ew. odeśle sam do Singapuru- 3 tygodnie min. poczekasz jakieś 2 m-ce i życzę Ci abyś odzyskał $ czytaj co pisze 4 posty wyżej sklep: Dystrybutor musiał wysłać zły model Panowie sobie jaja robią - Twoje że sie połapałeś --chcesz fotę mojego oryginalnego telefonu otwartego na moją odpowiedzialność? - zergo oryginalnych części.. fake bateria, podzespoły fake Sklep.
  • Odpowiedz
Cześć wam!! Chciałam tylko ostrzec wszystkich!!!!! W moim przypadku telefon został zatrzymany przez Służbę Celną i musiałam zapłacić dodatkowo cło!!! Suma jaka powstała przekracza cenę za jaką można nabyć sprzęt w PL, na aukcji nie było wzmianki o dodatkowych kosztach, po kontakcie z nimi zostałam poinformowana, że jest o tym wzmianka w ich regulaminie, ale jeśli nawet to została on dodana po dokonaniu transakcji przeze mnie. Zostałam również poinformowana, że firma dokona
  • Odpowiedz
Panie Kamilu importujemy towar z zagranicy w tysiącach, od kilku dystrybutorów którzy handlują różnym sprzętem, niestety u Pana wynikła pojedyncza sytuacja za którą bardzo przepraszamy ponieważ otrzymał Pan zły model.

Oferujemy zwrot kosztów wraz z przesyłką oraz przepraszamy za zaistniałą sytuację.
  • Odpowiedz