Wpis z mikrobloga

@goras: ekstra, zamówię sobie prywatnie, ale do użytku służbowego nie zda egzaminu:

UWAGA! Dowód rejestracyjny do tego etui wchodzi i wychodzi "na styk" (dosyć ciasno) ale osobiście nie mam z tym problemu.

zestaw dokumentów to DR+karta dkv + karta ing + viacard + ubezpieczenie, nie ma uja, że wszystko to wejdzie w taką okładkę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@xspeditor: ogólnie mają swoje, ale wiadomo, czasem są podmianki jak auto wróci z trasy na lawecie czy musi zjechać na dłuższy serwis. Klucze, karty i dokumenty są przyporządkowane tylko numerami rejestracyjnymi.
@xspeditor: bo jak dostawali auta pod dom to wymieniałam 3 burty ("no uderzyłem, zapomniałem powiedzieć), dwie plandeki, niezliczoną ilość osłon (bo większość mieszka na zadupiach i jadąc na swoje wsie haczyli podwoziem) + kierowcy mając tydzień urlopu brali sobie fuchy transportowe i potrafili natrzaskać 1000km w 7 dni. Autem szefa, za szefa paliwo wozili obcym rzeczy np. spod IKEA a hajs brali do kieszeni. Mnóstwo różnych sytuacji miało wpływ na to,
@Vohringen u nas każdy ma teczkę i zostawia u stróża po powrocie na bazę. wyciąga tylko dokumenty z trasy a same kluczyki papiery auta i karty zostają w środku. rano techniczny przywozi je do biura, dziewczyny które rozliczają kierowców szykują delegacje i kwity na następną trase, kiero przychodzi bo musi sie pokazać zabiera i w trasę.
@jasiu87: co z serwisem? Macie na bazie? Czy zostają u technicznego? U nas sprawa wygląda tak: zjeżdża kierowca z trasy, u mnie zostawia wszystko: cmr, kluczki, karty. Ja schodzę obejrzeć auto, zabieram je na serwis, reperuje co tam trzeba = kluczki do wszystkich aut, które są na bazie są u mnie w szafie i muszą tam być. Na razie kładę je po prostu w szafce, okladka z zestawem (DR+dkv+ING+viacard+ubezpieczenie) i na