Wpis z mikrobloga

Hej mirabelki i mirki! Z przyjemnością informujemy, iż zakończyliśmy proces wdrażania obsługi #paczkomaty i od dnia dzisiejszego, sprzęt do serwisu można zostawić w ponad 2750 miejscach w 428 miejscowościach! A to wszystko bez deklaracji miejsca i czasu odbioru oraz bez oczekiwania na przyjazd kuriera!

Aby skorzystać z tej opcji wystarczy jak dotychczas wypełnić formularz wysyłki z zaznaczeniem chęci skorzystania z Paczkomatu, wydrukować przesłany list przewozowy i udać się w odpowiadającym Ci czasie do dowolnej maszyny Inpostu. Cała operacja zajmuje około 15 sekund.

Osobiście, to #dobrzeczujeczlowiek że się udało, bo proces uzyskiwania dostępu do API w Paczkomatach jest średnio przyjazny...

#apple #iphone #ipad #macbook #programowanie
MacLife - Hej mirabelki i mirki! Z przyjemnością informujemy, iż zakończyliśmy proces...

źródło: comment_VRbVTzFXyTBzE077QYW2OwmlzW8piLyA.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
@MacLife: Zastanawia mnie jedna rzecz - na stronie chwalicie się, że używacie oryginalnych części Apple (bo tak należy rozumieć zapis "Oryginalne części, dokładnie takie jak fabryczne"). Jakim cudem jest to możliwe, skoro nie jesteście autoryzowanym serwisem Apple, a Apple nie prowadzi sprzedaży części?
  • Odpowiedz
@MichaelT128: może tak jak serwis Kuboty. Nakrętka calowa do kontrowania łożysk wałka dyferencjału w serwisie 21 netto. U producenta kosztuje 0.58 pln ale minimalne zamówienie to 1000 sztuk.

Podkładki dystansowe pod łożyska wałów zwolnic kosztują po 30 groszy w producenta a w serwisie po 4 zł, zapakowane w folię i z hologramem.

Może właśnie dlatego mają oryginalne części.
  • Odpowiedz
@MichaelT128: Te elementy które Apple dostarcza do serwisów gwarancyjnych i są w dobrych cenach zamawiamy w Apple. Te których nie dostarczają, zamawiamy u tych samych dostawców co Apple. Przy dużych ilościach (a takie zamówienia składamy) to jest jak najbardziej możliwe.
  • Odpowiedz