Wpis z mikrobloga

Hej
Szukam klawiatury mechanicznej. Wiem że tematów takich jest milion, ale w moim przypadku szukam klawiatury dla osoby piszącej, a nie grającej(ewentualnie okazyjnie). Jestem programistą i zaczęło mnie męczyć używanie klawiatury za 20 pln;)
Ktoś coś? Zależy mi dość poważnie na ergonomii klawiatury, nie chciałbym skończyć z cieśnią nadgarstka:)
#klawiatura #klawiaturamechaniczna #klawiaturymechaniczne #ergonomia #programowanie

wstępnie zastanawiałem się nad Razer Ornata
  • 15
@Mr_Swistak: Corsair K70 LUX MX Blue - tutaj jeżeli dobrze pamiętam to ten model do wyjęcia za 500
Cooler master Masterkeys Pro M White - klawiatura bez podkładki, ale można dokupić, bardzo dobry sprzęt

Ogólnie polecam szukać wśród Corsair oraz Cooler Master.
@qdlatyxes:

ok to powiem tak
switche bronze sa doskonalym balansem pomiedzy komfortem w pisaniu a graniu
klocac sie, dla kogos moglby by byc lepsze switche typu black/green, z tym, ze jedni je lubia, inni nie, wiec szansa 50/50 ze komus takie przypadna, a to sa dosyc twarde sprezyny i mi np. sie mecza palce i spowalnia mnie to ogolnie

mechaniczne klawiatury tez nie sa dla kazdego, mi np najszybciej pisze sie
@Mr_Swistak: Ornata to nie mechanik, to membrana z klikiem, półśrodek. Coś czego potrzebujesz do nakruwiania dobrego, czystego kodu, to Cherry MX Blue + dobre keycapy.
Z doświadczenia powiem, że CMStorm Masterkeys Pro S robi robotę, przy czym nie wygląda odpustowo jak inne gejmerskie. Do tego sciągasz przez Aliexpress keycapy z tak zwanego "thick PBT" i masz konkret maszynę.
No i sam CMStrom ma nawet taką wersję z lepszymi klawiszami - http://www.coolermaster.com/peripheral/keyboards/masterkeys-s-with-superior-pbt-keycaps/
Wicia - @Mr_Swistak: Ornata to nie mechanik, to membrana z klikiem, półśrodek. Coś cz...

źródło: comment_Yywqikt0RUuBpnayMUSxCMI78PKqKJSi.jpg

Pobierz
@Wicia: