Wpis z mikrobloga

Mam #pytanie odnośnie "refund" na #aliexpress
Wysłałem prośbę o 100% refund, załączając zdjęcia i mój unlisted film na youtube zawierający błędne działanie produktu. Sprzedawca w odpowiedzi napisał, że ta strona mu nie działa i abym wysłał mu film na maila (nie mogę bo limit załącznika za duży) oraz wystosował opcję "no return & no refund" z komentarzem, że wyśle produkt jeszcze raz. Mogę kliknąć "reject" na tej propozycji i wtedy nie będzie miał opcji i będzie musiał mi zwrócić 100% ceny? Nie chcę znowu czekać miesiąca na produkt.
Ktoś był w podobnej sytuacji?

P.S. Problem dotyczy tego produktu: https://www.wykop.pl/wpis/32847669/posiada-ktos-tez-macie-problem-z-cieknaca-woda-gea/
  • 3
  • Odpowiedz
A probowales przekonwertowac film i dolaczyc go jako dowod? Bodajze do 15-20 mb po muleniu wchodził. Co do tego ze wysle jeszcze raz raczej sie nie zgadzaj, bywaja nieuczciwi sprzedwcy, ktorzy tego nie zrobia. Lepiej wziac kase i samemu jak cos zamowic jeszcze raz.
  • Odpowiedz