Wpis z mikrobloga

Hejka wszystkim, mam do Was prośbę, abyście podpowiedzieli i doradzili mi w jakim banku otworzyć swoje pierwsze konto bankowe. Mam 24 lata i jestem studentką.

Przejrzałam tagi, zrobiłam lekki research i zastanawiam się teraz pomiędzy Nest Bankiem ze względu na możliwość płacenia poprzez ApplePay, a Millennium ze względu na dobre recenzje w internecie (niestety brak ApplePay). Ewentualnie BGŻ Paribas, który podobnie jak Nest ma darmowe konto z kartą i ApplePay. Lubię prostotę i brak zbędnych bajerów. Proszę podpowiedzcie co wybrać i na co dokładnie zwzracać uwagę przy wyborze banku.

  • 17
  • Odpowiedz
@limaker: millennium chyba najlepsze, nie wiem jak z ofertą dla studentów, ale ja mam 360, wystarczy mieć wpływ w miesiącu 1k i zapłacić raz kartą a prowadzenie darmowe (przelewy darmowe, wypłaty z innych bankomatów też oczywiście). Millennium też ma bardzo fajną apkę na telefon, płatności zbliżeniowe nfc itd. Generalnie polecam :D
  • Odpowiedz
@limaker: Uciekalbym od NestBanku. Źle się prowadzą. Milenium ok, ja mam w Aliorze od początku studiów i nie płacę za konto ani kartę ani nic. I nawet nie męczą telefonami.
  • Odpowiedz
Jest bank praktycznie „nie ma” kapitału zakładowego, osobiście nie zdecydowałby się na tą opcje, polecam ING oraz mBank.
  • Odpowiedz
@limaker Zerknij na to co da Ci nasze Konto Mobi stworzone z myślą o osobach do 26 roku życia. Zachęcamy Cię do złożenia wniosku przez internet. Dzięki temu możesz skorzystać z promocji do 140 zł za otwarcie konta. Gdybyś miała pytania to zachęcamy Cię do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 69 lub na naszym czacie ;)
  • Odpowiedz
@limaker: #getinbank - do 26 lat wszystko za free, po wystarczy jedna transakcja kartą/blikiem, wszystkie bankomaty w pl i na świecie za free, wpłacanie w oddziale też za free, oprócz tego jest chyba najlepsze obecnie konto oszczędnościowe 3,5% lub 3% do wyboru wg warunków, jest i Applepay i GooglePay i BLIK