Wpis z mikrobloga

Pocisnę na kobiety kierowców dzisiaj. Pomimo że sama jestem kobietą i jestem kierowcą, to zwyczajnie dzisiejsza sytuacja mnie wyprowadziła z równowagi. #!$%@? JAK TĘPE DZIDY! NIE POTRAFICIE JEŹDZIĆ TO JEŹDZIJCIE AUTOBUSAMI ALBO DAJCIE MĘŻOM/PARTNEROM PROWADZIĆ!!!!!! Ja wszystko rozumiem, warunki atmosferyczne, młody kierowca, mało doświadczenia, nadmierna ostrożność, trudna trasa, ale nie na #!$%@? pana prędkość 20 km/h na prostej drodze, bo deszcz kropi! No do #!$%@? nędzy! Kropienie deszczu?!?!?! Na trasie 14 km spotkałam aż 11 takich debilek: Jak nie jedzie 20 km/h, to jedzie w kilometrowej odległości od poprzedniego samochodu i na pół kilometra przed nim zaczyna hamować, nie uszanują pierwszeństwa, nie pozwolą zmienić pasa bezpiecznie, bo będzie idiotka blokować i "wyprzedzać" bez wyprzedzania, włącz lewy kierunkowskaz jadąc w prawo, no #!$%@? brawo! Komu obciągnęłaś by dostać prawo jazdy?! Wymusiłaś tak pierwszeństwo, że stanęłaś w poprzek 2 pasów? Trudno, przeproś i sprężaj się #!$%@? do wyrównania tego samochodu jak możesz, a nie kręcisz jak #!$%@? i nie wiadomo czy kierunki mylisz, czy padaczki dostałaś. Boisz się wyprzedzać? To wyprzedzaj kiedy masz ku temu najbardziej sprzyjające warunki lub odpuść, ale nie pizgaj się ze strachu na widok rowerzysty i w na jego wysokości puszczasz kierownicę a potem szarpiesz nią w jedną to w drugą. Albo babo hamujesz albo gazujesz. Chcesz zjechać na parking, ale za bardzo wypuściłaś samochód i się nie mieścisz? Popraw, wyrównaj szybko - poczekamy te kilka sekund, ale nie rzucaj się do innych, że z obu stron stoją i ty nie możesz tego zrobić na 100 prób, nie umiesz parkować tyłem? Nie parkuj. Przodem też jest ok. Z prawej ci nie wychodzi? Zaparkuj z lewej albo tak zawróć by prawa była twoją lewą. Decydujesz się wpuścić kierowcę? To NIE ZMIENIAJ ZDANIA, kiedy kierowca już korzysta z twojej uprzejmości. Domyślać się też nie będę. Masz okres i zły humor? Nie to nie wina okresu, jesteś po prostu #!$%@?ęta i n