Mirki, help. Piszę tego posta, bo chcę upewnić się jakie mam wyjście. Niestety mój laptop upadł i sobie głupi ryj rozwalił (matrycę). Jest jeszcze na gwarancji w RTVEuroAGD i prawdopodobnie na jakiejś gwarancji Della (door to door). Wobec tego, mam pytanie, czy muszę wymieniać matrycę u nich, aby nie stracić gwarancji na resztę podzespołów? Czy mogę zrobić to sam, ewentualnie w jakimś serwisie? Podpowiedzcie please, właśnie wertuję umowy i regulaminy, ale na telefonie ciężko. ( ͡°ʖ̯͡°) #krakow #kiciochpyta #rtveuroagd #dell #laptopy
@Kremufczyn: No właśnie będę musiał. Pewnie skasują mnie jak za zboże. No ale za głupotę się płaci. Najgorsze, że wiszą na mnie 3 projekty i to przez przepracowanie, bo na komputery dmucham i obchodzę się z nimi jak z jajkiem.
@chrystusie @koalapower A kto powiedział że z Twojej winy? Jak mi pękł wyświetlacz w telefonie (nie trafiłem do kieszeni) to powiedziałem, że moja siostra (której nie mam) zrzuciła go ze stołu. Przeszło? Przeszło? W media expert jakby ktoś pytał xd
@krzychu_kadetem_tera: sklep nie naprawia tylko producent danego urządzenia, gwarancja della działa inaczej inne nie trzeba nawet do sklepu iść ¯\_(ツ)_/¯ @koalapower: najlepiej zadzwoń na infolinię della i spytaj
@nairoht to prawda. Ale niosąc telefon na gwarancje oddaje go to miejsca w którym go kupiłem. A gdzie oni go wysyłają, co z no robią? Nie mam pojęcia. Mają 14 dni roboczych na naprawę. Oddali po 6.
Wobec tego, mam pytanie, czy muszę wymieniać matrycę u nich, aby nie stracić gwarancji na resztę podzespołów? Czy mogę zrobić to sam, ewentualnie w jakimś serwisie? Podpowiedzcie please, właśnie wertuję umowy i regulaminy, ale na telefonie ciężko. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#krakow #kiciochpyta #rtveuroagd #dell #laptopy
Komentarz usunięty przez moderatora
@koalapower
A kto powiedział że z Twojej winy? Jak mi pękł wyświetlacz w telefonie (nie trafiłem do kieszeni) to powiedziałem, że moja siostra (której nie mam) zrzuciła go ze stołu. Przeszło? Przeszło? W media expert jakby ktoś pytał xd
Komentarz usunięty przez moderatora