Aktywne Wpisy
![anita-kowalewka](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1416f3e3e5e3a3ed07874e322d89deb5133f19bdc3924a6658367c3853ac5b41,q60.jpg)
anita-kowalewka +72
![30062018](https://wykop.pl/cdn/c0834752/8e22902818175f23f26e2fa40e2f027186beda0a3a167b755b11f23f61d9bbd9,q60.jpg)
30062018 +275
Od dwóch dni spać nie mogę. Budzę się, kręcę, przewracam z boku na bok. Olśniło mnie, poszedłem sprawdzić kaloryfer i odpalony na 5.
Różowa dostanie taki #!$%@?, że całą zimę nawet go nie tknie. Zdemontuje dziś te gałki. Jak można spać w takiej saunie, ani to zdrowe ani przyjemne. A ona jeszcze ma jakąś kołdrę zimową i śpi w długim rękawie i spodniach.
Kto mieszka z różową ten się w cyrku nie
Różowa dostanie taki #!$%@?, że całą zimę nawet go nie tknie. Zdemontuje dziś te gałki. Jak można spać w takiej saunie, ani to zdrowe ani przyjemne. A ona jeszcze ma jakąś kołdrę zimową i śpi w długim rękawie i spodniach.
Kto mieszka z różową ten się w cyrku nie
Załamany poziomem trailera poczyniłem to. Do porownania 2 przedstawienia 2 wojny swiatowej na przestrzeni 15 lat. Coś poszło nie tak
W końcu ironman w BF1 był.
@Taktojaaa: Po prostu branża gier się rozwinęła, zainteresowali się nią poważniejsi inwestorzy i pozatrudniano specjalistów od marketingu, którzy o wszystkim decydują tak, aby zmaksymalizować zysk.
Ten trailer wygląda idiotycznie, ale widocznie właśnie taka kolorowa widowiskowość i "zajebistość" katan, roborąk i pomalowanych twarzy przyciągnie najwięcej płacących klientów. Podkreślam płacących, bo niekoniecznie chodzi tu o ilość, tylko przede wszystkim o przyciągnięcie tzw. "whales". Te wszystkie dziwaczne ubrania, fryzury, rasy,
@lewoprawo:
To coś chyba poszło nie tak, bo gry EA się tak #!$%@? sprzedają, że Wiedźmin 3 względem sprzedaży #!$%@?ł kilka ich serii xD. Samo Diablo 3 się sprzedało ponad 2 razy lepiej niż wszystkie Battlefieldy razem wzięte. Kogo oni tam zatrudniają?
To i tak się nie przekłada na ich przychody. GTAV z trybem sieciowym w roku 2016 wygenerowało już 3 mld dolarów przychodu. EA odnotowało 4.3 mld dolarów CAŁEGO przychodu za rok 2016 xD. W Rockstarze pracuje między 1000-2000 osób (raczej bliżej 1000), w EA ponad 8000, więc kto tak naprawdę zarabia więcej kasy? xD
@lewoprawo: Dziwne jakoś nowe Mass Efecty i inne pomysły jakie wychodzą od marketingowców EA to jak na razie finansowe porażki. Nawet w miarę dobrego Battlefront 2 zniszczyli swoimi pomysłami, sprzedaż znacząco poniżej oczekiwań zysk z mikro-transakcji też. Chyba ci marketingowcy i specjaliści jak na razie jedynie sabotują EA.
@DiscoKhan:
Raczej 2x tyle:
https://www.indeed.com/salaries/C++-Developer-Salaries
Programiści stanowią i tak ~10-25% całego zespołu tworzącego grę, więc nie każdy tyle zarabia.
EA nie ma obecnie żadnego studia produkującego gry w Chinach.
Z tymi akcjonariuszami to ja wiem, ale żaden akcjonariusz nie dostanie tyle od akcji co prezes ze swojego stanowiska.
Gier od EA już od dawna nie kupuję, ale
@DiscoKhan:
W czym jest numerem jeden? Ani przychodów największych ani gier najlepszych nie robią.
Może inaczej, ścisła czołówka czy to aż tak się pozmieniało przez parę ostatnich lat na rynku gier?
Co do najlepszych gier, to jest jakaś duża firma która wydaje ciekawe i
No dobra, w tym faktycznie mogą być numerem jeden xD.
Rockstar jest częścią TakeTwo-Interactive, które jest matką dla dwóch podmiotów w skład którego wchodzi łącznie około 20 studiów (10 ma Rockstar i 10 2K Games). 3-4 studia Rockstara wygenerowały 3 mld przychodu w samym 2016