Wpis z mikrobloga

Po aktualizacjach gra jest totalnie niegrywalna, bugów się narobiło tak dużo, które idealnie #!$%@?ą rozgrywkę. Nie mam słów jak bardzo #!$%@? się zrobiło ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#pubg
  • 10
@Kardig: Nie miałeś takich rzeczy jak np. problemy z drzwiami, które się nie otwierają albo nie zamykają, wielkie opóźnienie co do podnoszenia przedmiotów, brak broni w rękach która jest aktualnie używana a co za tym idzie, nie można z niej korzystać. Bo u mnie we wszystkich meczach, które zagrałem, nie było meczu wolnego od bugów.
@Reduxxx: To nie bugi, a niski tickrate.
I fakt z nim są ostatnio większe problemy, też mnie to denerwuje. Straszne opóźnienia.
Niby po 7 minutach gry zwiększa się do 30Hz, ale co i tak większość ginie w pierwszych 5...

brak broni w rękach która jest aktualnie używana


@Reduxxx: Z tym się nie spotkałem. Jedynie nie chciało mi raz przeładować szczoty
@kapitan_kielon: O właśnie ostatni mecz, zostały dwa teamy albo nawet jeden gość bo z tego co zauważyłem wskaźnik osób się nie zmieniał po zabójstwach, zginąłem bo nie mogłem otworzyć drzwi i po zgonie odrazu gra się wyłączyła.
Gra od czasu kiedy wprowadzili deathmatch przestała być grywalna. Gra sie wylaczala kiedy chciala, lagowała niemiłosiernie, freezy po kilka sekund. Teraz nawet w normalnych rozgrywkach dzieją się takie rzeczy.
brak broni w rękach która jest aktualnie używana

@Reduxxx: Z tym się nie spotkałem. Jedynie nie chciało mi raz przeładować szczoty


@Kardig: To jest takie coś, że nie chce się załadować model broni, widać tylko rękę. Trzeba zmienić na inną i z powrotem czasem kilka razy i dopiero jak się załaduje można przeładować. Lipa, nie wiem od czego to zależy, próbowałem wszystkie ustawienia a na kartoflu nie gram tylko na
@Reduxxx: Gra najlepiej chodziła w grudniu jak wydali 1.0. Z każdą aktualizacja chodzi to gorzej i serwery to coraz większe gówno. Przestałem grac od patcha z balansem broni kiedy miałem taki desync, że schowałem się za ścianą i zdążyłem zacząć się leczyć i dopiero dostałem xD Pewnie wyjdzie aktualizacja Unreal Engine i znów przez dwa miesiące jakoś to będzie działać, a później ponownie rozwalą kod.