Wpis z mikrobloga

@RomeYY: Odbieram za pewne po 10 czerwca, jak poprezedni właściciel dostanie nowe autko z salonu. W sumie mam fajny postęp mocy. P206 (75km) -> HR-v (110km) ->Rav4 (158km) - Forester (240km). ( ͡ ͜ʖ ͡)
@gregor40: Ja mam kupilem w 2016 nowke. Tylko ze wersja comfort a nie premium (?). Z drugiej strony ja tez malo jezdze bo mam ledwo 17k przez 2 lata.

Jeszcze 2 lata leasing, a potem pewnie juz cos wiekszego 2.0 to troche za malo, mysle teraz o glc 43.
@RomeYY: W tym co ja kupuję zdaje się ok 8.5 w cyklu mieszanym. Z tego co czytałem na co warto zwrócić uwagę:

- Jakiekolwiek stuki czy inne dźwięki z silnika eliminują od razu. W 2.0DIT bywa problem z panewkami. Naprawa bardzo droga a jak panewka padnie to efekt jest imponujący - dziura w bloku. Jak kierowca był świadomy i zmieniał olej co 7.5k a nie zalecane 15k to plus

- Jakiekolwiek
@RomeYY: Tyranie przyczepy obciąża CVT. Producent zakłada wymianę oleju w CVT po 60kkm przy eksploatacji w cięzkich warunkach (np ciągnięcie przyczepy). Nie brałbym auta, którego CVT mogło być eksploatowane w ciężkich warunkach... IRSa raczej można, szczególnie że jakiś abo się płaci. Tylko po co? Aku pada jak jedziesz na wakacje i zostawiasz auto na 2 tyg. Wtedy można odpiąć aku albo zostawić zapięty prostownik...

@ama-japan: Tyle, że ten co go