Wpis z mikrobloga

@rekoj: albo Merca CLA AMG.
Cebularzowanie na #!$%@? RS7 to dla mnie szczyt idiotyzmu, bo:
1. Auto premium to premium naprawy
2. W takim szrocie to te premium naprawy beda co chwile
3. To nadal jest szrot, nawet wyklepany. Sporo traci np na bezpieczenstwie, a u mnie to jedna z wazniejszych rzeczy.

Imho to piekna droga do zrobienia z siebie biedaka.
  • Odpowiedz
@loczyn: W dupie byłeś i gówno widziałeś. "Auto premium to premium naprawy". xDDD Nie pogrążaj się. PS: Gwarancja producenta obejmuje wszystkie kontynenty. Co ma naprawiać chyba koszty eksploatacyjne xD? Swędzi mocno kakao? "Nie znam się,wypowiem się" Mam szczerą nadzieje, że w realu jesteś pośmiewiskiem z takimi teoriami.
  • Odpowiedz
@pizzermantodebil:
1. Co jest nieprawdziwego w tym stwierdzeniu?
W Mazdzie 3 zrobisz swap z silnikiem za 4-5k a w RS7 za 38k.
Jestes uposledzony umyslowo czy co? Czy nie ogarniasz matematyki na poziomie 2-3 klasy podstawowej?

2. No i gwarancja producenta obejmuje auto po jej minieciu oraz w sytuacji gdy auto jest wrakiem. W ASO przemieniaja szrot w nowke magicznie? Gdzie? :)
  • Odpowiedz
@pirus: jest spoko, części drogie więc bardzo rozsądnie, odpala i jeździ normalnie :)


@BLKauto: ale pytanie czy elementy nosne konstrukcji sa cale (np. slupki)? bo jak w Top Gear zrzucali Hilluxa ze skarpy to tez palil i jezdzil
  • Odpowiedz