Wpis z mikrobloga

Właśnie dostałam w pracy polecenie prowadzenie szkolenia jutro! Z czegos, czego sama nie ogarniam, bo jestem relatywnie nowa w pracy. I to po angielsku dla kadry zarzadzajacej. Bede musiała czytać do nocy procedury i tworzyc jakas #!$%@? prezentacje. Nie ma opcji, żeby ktos inny za mnie to zrobil...

Aktualnie zamknelam sie w kiblu, bo dostalam srogi atak paniki. 30min zajelo mi uspokojenie się troche, jednak nadal boje sie wyjść z lazienki xD

#!$%@?....

Może macie jakieś rady na prezentacje? Nigdy żadnej nie prowadziłam, jestem dość zamknięta w sobie i cicha... Cieple slowa tez sie przydadza.

#pracbaza #prezentacja #bojesie ##!$%@? #przegryw
  • 61
  • Odpowiedz
Jezeli jestes zamknieta i cicha, a do tego nie znasz tematu, to chyba dobrze bedzie jak wiekszosc rzeczy bedziesz miala wypisane na prezentacji... Moze nie wyjdzie to pieknie, ale za to pryznajmniej przekazesz co masz przekazac :-) a moze przy okazji wiecej Cie do tej roboty nie wezma :)

PS. Gdzies widzialem takie wysokie stoliki, bedziesz mogla pisac preske w kiblu :-)
  • Odpowiedz
  • 3
@justbetween ahhh... ja tam wejde i zaczne sie mieszac, akcja serca over 1000 i tyle z tego bedzie xD nawet nie wiem jak sie rzutnik podlacza, bo unikam prezentacji jak moge
  • Odpowiedz
wiekszosc rzeczy bedziesz miala wypisane na prezentacji


@justbetween: jestem gorącym zwolennikiem tego systemu po taka prezentacja może potem służyć jako podręcznik.
Z prezentacji która ma 5 punktów na krzyż po 5miesiącach sobie #!$%@? przypomnisz.
  • Odpowiedz
@grzeszna: Cytat byłego trenera futbolu amerykańskiego, Chucka Nolla:
"Pressure is something you feel when you do not know what you are doing."