Wpis z mikrobloga

Mirki mam wielki problem z hostingodawcą. Mam kilka stron internetowych, większość z nich od lat w hostingu netlook.pl. Dzisiaj około 10:00 zorientowałem się, że jedna strona nie działa (teraz patrzę, że nie działają wszystkie, jakie u nich mam). Zadzwoniłem na infolinię i mówię, że strona nie działa. Kobieta na infolinii sprawdza i mówi, żeby wejść nie przez sam adres, tylko żeby dodać przedrostek www na początku. Mówię, że i tak nie działa. "Ok, przekazuję dalej, proszę czekać, napiszemy na maila co i jak, albo strona po prostu zacznie działać", Kobieta dodaje, że serwis przenoszony jest na nowy serwer.

Po kilku godzinach patrzę na stronę - ładuje się strona główna i nic więcej. Jest chwilę po 15:00 - dzwonię do nich na infolinię. Dwukrotnie nikt nie odbiera, później 2 razy ktoś odbiera i mówi bez wczucia "halo, halo, nic nie słychać" i rozłącza się. Piszę e-mail z prośbą o pilną interwencję, dostaję odp, że sprawa przekazana dalej, proszę czekać na odpowiedź. No i czekam, biuro i wsparcie działa u nich od poniedziałku do piątku do 18:00. Po 17:00 piszę jeszcze jednego maila - bez odpowiedzi. Chwilę przed 18:00 dzwonię po raz kolejny - nikt nie odbiera. Olali sprawę. A w weekend nie funkcjonują. Sprawdzam inne strony, one też nie działają.

Nie znam się na tym i nie wiem, co robić. Może są tu jakieś Mirki albo Mirabelki, które mogą powiedzieć mi, co się dzieje - jedna z moich stron to taniezwiedzanie.com. Mam nastawione reklamy, kasa mi za cały dzień poleciała do stron, które się nie wyświetlają :O A najgorsze jest to, że nie wiem, co robić - cierpliwie czekać, szukać czegoś innego? Pierwszy raz mi się coś takiego przytrafiło i jestem w kropce.

#informatyka #webmastering #stronywww #hosting #serwery
  • 13
  • Odpowiedz
@cakkas: zwrot kasy za co, bo nie ogarnia swojego konta? przecież tam mogło się zdarzyć 100 różnych rzeczy niezwiązanych z hostingiem np. włam i śmieci w htaccess
  • Odpowiedz
@normanos: Siadam rano do kompa, strony nie działają. Dostaję od supportu informacje, że przenoszą się na nowy serwer, co może i być prawdą bo Netlooka kupiła własnie nazwa.pl. Zlewają na mnie, strony nie działają do tej pory. No faktycznie #!$%@?łem i moja wina, a pomoc techniczna w pełni poprawna.
  • Odpowiedz
@normanos: Dodam jeszcze, że coś z przenoszeniem może być na rzeczy na pewno bo panel logowania wygląda zupełnie inaczej niż przez ostatnie lata. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@mateoaka U mnie to samo, mam u nich dwie domeny i obie strony i maile nie działają od wczoraj od 19.30. Przy próbie zalogowania do panelu wyskakuje informacja "Nazwa logowania nieprawidłowa".
Bardzo fajnie, że uprzedzili nas o przenoszeniu serwisu. :/ Nie czepiałabym się gdyby to była godzina, dwie, bo to się już zdarzało, ale za coś takiego nie zamierzam dłużej płacić.
  • Odpowiedz