Wpis z mikrobloga

1. Kupujący kupił na eBay wisiorek, który został wysłany kurierem wraz z opcją śledzenia i ubezpieczeniem.
2.Paczka została dostarczona ale klient twierdzi, że jej nie dostał, nie ma jej też w skrzynce ani u sąsiadów - otwiera spór.
3. Czekam na odpowiedź z DHL co się stało, ale po tygodniu kupujący angażuje serwis eBayu o rozwiązaniu sporu.
4. Serwis prosi i dowody wysyłki - wysyłam wszystko (paragon, kopie etykiety).
5. Serwis odpisuje, że spór zamknięty, z mojej strony wszystko w porządku i spór nie wpłynie negatywnie na mój status usługi.
6. Dostaje klienta od negatywa, że nie chcę zwrócić 70euro i wiadomość, że proponuje mi zwrot pieniędzy aby nie musiał tego zgłaszać gdzie indziej... WTF?!

eBay nie chroni przed takimi negatywami i próbami wyłudzenia? Nie da się negatywa usunąć?

#ecommerce #ebay #ehandel #internet
  • 4
eBay nie chroni przed takimi negatywami i próbami wyłudzenia? Nie da się negatywa usunąć?


@deeuss: Jak najbardziej się da. Porozmawiaj na 'czacie', zadzwoń, ktoś to na spokojnie przeanalizuje i na 99.9% taki negatyw zostanie usunięty. Przetestowane.