Wpis z mikrobloga

@AsuriTeyze: Zaznaczasz obiekt Quad i w Inspektorze na górze po prawej masz:
Position
X Y Z

Dodajesz lub odejmujesz w Z w zależności od efektów.

Polecam na początku ogarnąć jakąś serie tutków od Brackeys na YT, bo bez tak podstawowej wiedzy daleko sam nie zajdziesz. :)
  • Odpowiedz
@AsuriTeyze: Zmień poradnik. Sam nie pisałem w unity od dawna, ale pytania typu jak działa głębia czy co to jest sprite i jak z tego korzystać są słabe, gdyż są to podstawy podstaw robienia czegokolwiek w unity.
  • Odpowiedz
@katoz: Oglądałem angielski poradnik u pewnego YouTubera, problem jest taki że w pewnym momencie się zgubiłem bo zasuwał tak szybko po tym unity że nie nadążałem
  • Odpowiedz
@AsuriTeyze: Ja zaczynałem z tymi poradnikami i pozwoliły mi się odnaleźć w tym wszystkim:
https://www.youtube.com/watch?v=BdlL5bwbCiI (możesz przewinąć początek)
Jeśli chodzi o wspomniany wyżej problem to zapoznaj się z warstwami. Jak przeciągniesz na scenę jakiś obrazek (tutaj sprajta) to masz komponent w inspektorze o nazwie Sprite Renderer. Tam masz Sorting Layer i Order in Layer. Poklikaj i popatrz jak to działa, najwyżej wygoogluj i doczytaj. Gdy będziesz chciał dodać więcej elementów w
  • Odpowiedz