Wpis z mikrobloga

Stefan 22 Szczecin

Zgłoszenie nr 257 z dnia 2018-04-27 12:15:48

Imię: Stefan
Wiek: 22
Miejscowość: Szczecin
Kim jestem?

Z zawodu informatyk, obecnie pracuję jako wsparcie IT w dużej firmie logistycznej, w przyszłości chciałabym pracować jako programista.m, uczę się zaocznie i pracuję za barem w weekendy. Tak na dobrą sprawę ekstrawertyk, kocham spędzać czas z ludźmi i zawsze jest dla mnie tego za mało. Jestem jedynakiem.

Wygląd
Mam piwne oczy, kruczo czarne i gęste włosy, zarostu brak. 182 cm wzrostu, waga 80 kg. Ubieram się różnie (jeansy, dres, koszule, bluzy, golfy, swetry, potrafię i lubię ładnie wyglądać, trochę mam narcystyczne cechy). Gruby nie jestem, chudy też nie, coś tam się atletycznego tworzy, ale dla mnie jeszcze za mało, żeby to tak nazwać.
Co do karnacji wielu mi mówi, że wyglądam jak islamista, ale ja wolę sobie wmawiać, że to uroda latynoska. (Ciemna karnacja u mnie jest z tego względu, że pradziadek ożenił się i miał dzieci z Włoszką).

Zainteresowania
Posiadam wiele zainteresowań, głównym moim zainteresowaniem było od dziecka rolnictwo i informatyka (15 lat mieszkałem na wsi u babci), w przyszłości dużo grałem w sieciówki co było moim uzależnieniem, ale już z tym skończyłem. Uwielbiam gotować, uprawiać sport (boks, piłka nożna, siłownia, kolarstwo), często podróżuję autostopem po Polsce, z chęcią chodzę na koncerty, domówki, ale też mam dni, że wsiadam na rower i jadę do lasu z namiotem na kilka dni, aby odciąć się od technologii i ludzi. Miłośnik yerba mate i chodzenia po górach.

Czego oczekuję?
Ciężko mi opisać kogo tak naprawdę szukam, na pewno kobiety, która nie jest domatorem i jest zaradna. Wiek od 16 do 25, najważniejszy jest dla mnie charakter, dopiero później patrzę na wygląd. Wolałbym, abyś stroniła od narkotyków i papierosów, alkohol jest dla akceptowalny o ile nie jest Twoim priorytetem w życiu. Nie toleruję materialistki.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Nie wyobrażam sobie.