Wpis z mikrobloga

J 20 Gdańsk

Zgłoszenie nr 254 z dnia 2018-04-25 02:19:08

Imię: J
Wiek: 20
Miejscowość: Gdańsk
Kim jestem?
W sumie mógłbym skopiować teksty wcześniejszych uczestników, bo wszyscy wydają się w miarę podobni :D. Ogólnie studiuję informatykę, bo w sumie co innego może studiować mirek :/? Lubię czarny humor, czasami aż taki bardzo nieprzyzwoity. Ciężko jest też mnie wyprowadzić z równowagi, czasami wydaje mi się, że jestem aż zbyt spokojny, bywam może też trochę nieśmiały przy poznawaniu. Czasami też słyszę, że jestem uparty, i ciężko jest mnie przekonać do zmiany zdania, oraz zbyt szczery, ale jak trzeba wiem kiedy się zamknąć.

Wygląd
Szatyn, 194cm wzrostu, o normalnej budowie ciała, niebieskie oczy, ubieram się chyba normalnie, no i noszę okulary.

Zainteresowania
Słucham głównie indie/hard rocka, ale nie zamykam się na pozostałe gatunki, lubię sobie pojeździć na rowerze, hobbystycznie szkicuję, lubię też sobie pogierczyć, jeżeli coś przeczytam to jest to z reguły jakiś thriller albo fantastyka, oraz interesuję się trochę historią.

Czego oczekuję?
Na razie oczekuje spotkania, reszta się zobaczy później :)

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Ogólnie nie lubię za dużo planować, wolę wszystko robić bardziej spontanicznie. Możemy spędzić dzień bardziej aktywnie np. na rowerze, albo na oglądaniu filmów/seriali.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Na razie nie myślę o ślubie i dzieciach, jeszcze w tym wieku mam czas na namyślenie się. Czasami lubię wypić w towarzystwie. Nie palę, a narkotykom mówię nie.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz przejrzeć listę wszystkich uczestników

#mirabelkaszukamirka < tag z ogłoszeniami kobiet
#mirekszukamirabelki < tag z ogłoszeniami mężczyzn
#mirekszukazonytrojmiasto < tag z ogłoszeniami tego miasta

#mirekszukazony

MirekSzukaZony - J 20 Gdańsk

Zgłoszenie nr 254 z dnia 2018-04-25 02:19:08

Imię: J