Wpis z mikrobloga

Hej Mirasy, składam sobie kino domowe do salonu. ()


Projektor Optoma hd144x już leci (będzie najpewniej wisiał pod sufitem).
Z czasem dojdzie mały komputerek w małej sprytnej obudowie, z projektorem podłączę się przez strych (jakieś 10 metrów kabla) tak by wszystko ładnie wyszło ze ściany bez kłucia połowy salonu (wbije się tam od drugiej strony, gdzie mam biuro, a tam kilka dziur nie będzie robiło różnicy).
Tak wiec:
Projektor + komputer +Nagłośnienie

Właśnie - jakie są opcje?
Nie znam się kompletnie na końcówkach mocy i innych amplitunerach.
Chciałbym by wszystko było sterowane z klawiatury Bluetooth i myszki, która leniwie leżałaby gdzieś w okolicach kanapy.
Jakie opcje audio wchodzą więc w grę? Czy zestaw lepszych niż najtańsze głośników komputerowych ma sens?

Załączam rysunek techniczny, tak to sobie wymyśliłem (òóˇ) uszanujcie proszę czas który spędziłem szkicując go i doradźcie czy to wszystko ma sens, gdzie robie coś źle i tak dalej. ( ͡º ͜ʖ͡º)

#kinodomowe #audio #remontujzwykopem
Pobierz Ardeni - Hej Mirasy, składam sobie kino domowe do salonu. (。◕‿‿◕。)
SPOILER
Projekto...
źródło: comment_GjUaYXk9GAeMSVGgZjnDD8dcBsc24znp.jpg
  • 13
@myszka_szara: Ale o co chodzi? mam pewien pomysł, rozrysowałem to w paincie :)
Jeśli chodzi o głośniki komputerowe (nigdzie nie napisałem że szukam najtańszych głośników) to polecam posłuchać jak grają antyczne już Logitech z-5500 abo z906 :)
Chciałbym by wszystko było sterowane z klawiatury Bluetooth i myszki, która leniwie leżałaby gdzieś w okolicach kanapy.


@Ardeni: bez przesady, mamy XXI wiek, amplituner steruje się ze smarpthone'a przez WIFI, można też przez WWW :D

Np. w Denon z WIFI/Ethernet masz wszystkie opcje: z kompa, ze smartphone'a (ostatnio wypuścili nową apkę, jest genialna). W sumie to wszystkie inne urządzenia też smartphone'm ogarniesz.
Denon nawet najtańszy ma spotify i ma bluetooth.

Czy