Wpis z mikrobloga

Mam mega problem z p####nym playem. Chciałem przenieść numer różowego do #lajtmobile i odrzucili mi już trzeci raz, niby za źle uzupełniony wniosek. Mój numer przeszedł bez problemu i teraz jestem w kropce, bo w salonie nic mi nie powiedzą, tak samo na infolinii.
Miał ktoś podobny problem? Jest jakiś sposób żeby taką sprawę rozwiązać?

#gsm #play
  • 6
  • Odpowiedz
@lolpok: jeśli numer w Play jest na różową, to musi być przeniesiony do lajtmobile też na nią. ewentualnie zmiencie właściciela numeru w play i wtedy jeszcze raz na swoje dane przenieś.
  • Odpowiedz
@lolpok: sprawdź dane na karcie rejestracyjnej/umowie. Dane masz też w Play24. O błędzie błędzie systemowym byłoby można mówić, gdyby to była jednorazowa sytuacja, natomiast jeśli są to 3 razy, to na pewno jest to niezgodność danych.
  • Odpowiedz
@kokosanki: Zrobiłem najpierw cesję na siebie, wieć nr jest mój. Wcześniej nr był w mixie plusa, później był przeniesiony do play na kartę. We wniosku wszystko jest na 100% dobrze, bo sprawdzałem milion razy. Jest jakiś sposób żeby to zweryfikować w play?
  • Odpowiedz
  • 0
@lolpok w salonie i na infolinii wytłumaczą Ci dlaczego wniosek nie przeszedł. Nie wiem skąd pomysł że nic Ci tam nie powiedzą. Każde E17- czyli brak zgody na wydanie numeru - jest oznaczone cyfrą która mówi co się nie zgadza. A nie zgadzać się może np. PESEL, typ kontraktu (abonament/karta), data końca umowy jak numer jest na umowę itp. Lajtmobile też powinien mieć do tych danych dostęp i jeżeli mają jakąkolwiek obsługę
  • Odpowiedz