Wpis z mikrobloga

@wielooczek: Decline.

to akurat zajebiste bo wielu dialogów w I nie chciało mi się czytać


@Jurigag: A będzie ci się chciało ich słuchać? Jak masz tekst to czytasz własnym tempem, a tak czekasz aż aktor zrobi to za ciebie. Nawet gry AA robią się coraz bardziej debilne i jedyna nadzieja w indykach. Dubbing upraszcza rozgrywkę (patrz Fallout 4 chociażby), bo jest bardzo kosztowny, więc oszczędzają na tekście, a jak już nagrasz to tekstu nie zmienisz, bo proces nagrywania dialogów trwa zbyt długo. Poza tym siłą rzeczy masz mniej questów niż mógłbyś mieć, no i najważniejsze: treść musi być ciekawa, inaczej zatrudnianie aktorów to wywalanie
  • Odpowiedz
będzie miało pełny (angielski) dubbing.


@wielooczek: Oh yeah!

. Dubbing upraszcza rozgrywkę (...). Poza tym siłą rzeczy masz mniej questów niż mógłbyś mieć, no i najważniejsze: treść musi być ciekawa, inaczej zatrudnianie aktorów to wywalanie kasy w błoto.


@Bethesda_sucks: Divinity: Original Sin 2 ma pełny dubbing, ciekawe dialogi i mnóstwo questów. I co ciekawe sporo dialogów jest zależnych od rasy postaci więc nagranych zostało dużo więcej (są 4
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: nie trzeba dubbingować wszystkiego, ewentualnie można "ugłosawiać" jedynie początki wypowiedzi npc, by oddać jej charakter, tak jak często mg robią w pnp rpg, czy jak to zrobiono w baldurach. Oczywiście rozwiązanie z talking heads jest absolutnie świetne i szkoda, że się nie przejęło, bo dochodzi też mimika twarzy, która może dać bardzo wiele. Sam nie jestem jakimś przeciwnikien głosów postaci, o ile to jest zrobione z głową.
  • Odpowiedz
@Bethesda_sucks: Dubbing jest duzo lepszy, znaczy na bank zrobi dobrze PoE, bo jedynka to byla przegadana. 80% tekstow tam to byl trash-stuff w stylu Lorem Ipsum.
Takto teraz jak beda musieli zaplacic za kazde slowo to ich wartosc w samej grze wzrosnie.
  • Odpowiedz