Wpis z mikrobloga

#paypal #gearbest #lightinthebox
Zgłosiłem spór na PayPal do sklepu lightinthebox. Kupiłem drona za 70 USD. Po miesiącu coś się zepsuło. Silniki nie mają mocy, dron jest niestabilny, silniki się nagrzewaja. Sklep odpowiedział żebym kontaktował się przez ticket na ich stronie. Rozumiem że to wałek i spór kontynuować na PayPal? Odrzucili zwrot kasy, w takim przypadku zgłosić roszczenie od razu?
  • 11
@edwin20: zacząłeś od dupy strony. Najpierw zgłasza się wadę sklepowi, oni odpisują, że "ok ok, faktycznie jest #!$%@? i oddamy ci $30". Wtedy z ich odpowiedzią idziesz do PP, pokazujesz, że sklep przyznał ci rację, ale leci sobie w #!$%@?, bo zamaist $70 zaproponował ci tylko $30 i w ogóle wtf i Pan PayPal mówi sklepowi "wy debile, przyznaliście się, że sprzedaliście chłam, oddawajcie ziomeczkowi całą kasę".
@sing zacząłem tak bo spodziewałem się że sklep będzie się chciał wymigac i miałem rację. Nie sądziłem że nawet na paypalu będą lecieć w kulki. Skontaktuję się że sklepem, jak się nie dogadam to PayPal.