Wpis z mikrobloga

@sasekk97: A pamiętasz termin "dziecko neostrady"? :D @Vidios: Kiedyś to było (w czasach SDI, jak u mnie pojawiła się Neostrada to TP przeszła na standardy europejskie z gównianym call center), że dzwoniłem do TP że mam problem z internetem a moje ip to 213.25.222.120 (do dziś pamiętam, tak jak dane do logowania przez PPP - his9, akvie73m, w Linuksie dało się postawić połączenie z palca jedną komendą), przełączali mnie od
  • Odpowiedz
  • 7
@kyaroru taa, teraz najpierw pytają czy świecą się lampki na urządzeniu, potem restart i informacja że problemy techniczne na łączu :d
  • Odpowiedz
@illneverfallinlove: No tak, przeczytać instrukcję gdzie było napisane żeby podłączyć telefon przez to pudełeczko które dołączyli do modemu to zawsze było zadanie nie do wykonania ( ͡° ͜ʖ ͡°) @Vidios: Teraz obsługi w tym starym standardzie to nawet na łączach firmowych za idiotyczne pieniądze nie widziałem xD
  • Odpowiedz
@Vidios: Miałem takiego lokalnego ISP, któremu zgłosiłem, że zrobili taki "transparentny" NAT, że miałem na lokalnej sieci 100 access pointów czy tam innych radiowych wynalazków Microtika (pod 192.168.2.costam). Rok naprawiali.
  • Odpowiedz
@Vidios: I w sumie nie wiem, czy moje zgłoszenie miało coś wspólnego z naprawą, bo nie dało się wytłumaczyć obsłudze klienta o co chodzi (przecież internet działa i się lampki świecą) i "przekażemy to do techników".
  • Odpowiedz
  • 2
@kyaroru wtedy piwniczny Pan z dołu testował łącze, reset i czasami pomagało. Po ADSLu na starej miedzi potrafilo rwac ze 2 razy dziennie
  • Odpowiedz
@Vidios: Chociaż ta "stara miedź" to też trochę abstrakcja, DSL na 1 megabit to się potrafi po przesłuchu z pary obok zsynchronizować, to jest niesamowicie oporna na starą miedź technologia :)
  • Odpowiedz
  • 1
Faktycznie trochę się grzal. kupiłem po nim pentagrama chyba w 2010 zrywal jeszcze częściej. Po podwójnym oddaniu go na serwis okazało się że one tak mają - pentagramy. Po jeszcze późniejszej zmianie na tplinka nie było problemów
  • Odpowiedz