Wpis z mikrobloga

@Buzzzerbeater: bierz pod uwagę, że farma nie istnieje jeśli chodzi o marketing. Ani nie mają bazy klientów, których by mogli dalej monetyzować, ani nie mają doświadczenia, ani kupy hajsu na wydanie. Do tej pory gry sprzedawali wydawcy i to np. takie bandai namco miało później zmartwienie co z tym dalej zrobić.
Get Even miało dobre opinie, promocję m.in. u pew die pie a okazało się klapą sprzedażową. Tutaj gra musi okazać
  • Odpowiedz
@intruzzz: ja farmę znam bardzo dobrze, bo umoczyłem na nich trochę siana ( ͡° ͜ʖ ͡°)
VR, Fotogrametria, zlecenia dla wojska, get even, wszystko pięknie brzmi, tylko nie przekłada się na wyniki. Na razie scenariusz na WW3 rysuje się niemal identyczny jak przy get even, dlatego uważam, że do pokazania jakiegoś gameplayu jest to balon.
  • Odpowiedz
@Eoghan: Dzięki za info z pierwszej ręki :) Na Get Even bym nie pakował pieniędzy, dziwi mnie w ogóle że ludzie kupują interaktywne horrory i imho żaden taki nie może firmy za mocno w górę wyciągnąć. WW3 to celowanie w inny target i myślę że jest większa szansa na wypalenie niż przy poprzedniej takiej akcji. Co nie zmienia faktu, że to wciąż ryzyko :) Z bezpieczniejszych akcji trzymam jeszcze Playway, ten
  • Odpowiedz