Wpis z mikrobloga

@Tarec: ale wiesz, że ten sklep nie działa w niedziele, nie? xD Oni mają normalnego sprzedawcę na miejscu, nie kupujesz przy tych tabletach, tylko przy kasie
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@Reepo Tak? No to w ogóle nie rozumiem dlaczego ktokolwiek wolałby przeglądać buty na monitorze zamiast na stoisku.
Wycofuję raban!
  • Odpowiedz
@Tarec: raczej w tym całym pomyśle chodzi o to, że jesteś obsługiwany jak klient klasy premium. Siedzisz sobie na kanapie, wybierasz buty, pracownicy ci przynoszą, mierzysz, oddajesz albo do kasy itd. Plus dzięki zaoszczędzonej przestrzeni mają ogromny magazyn, także większy asortyment
  • Odpowiedz
@Reality: Jak to działa? Wchodzimy do sklepu, siadamy na wygodnej kanapie, przeglądamy dostępne modele, wybieramy rozmiar i trzy minuty później ekspedienci przynoszą wybrany towar. Buty dosłownie przyjeżdżają z magazynu umiejscowionego tuż za ladą. Kiedy przejdziemy przez strefę sklepową, zobaczymy niekończące się rzędy metalowych półek, a na nich 100 tys. produktów (butów, torebek, pasków i akcesoriów do pielęgnacji obuwia).

Magazyn nie jest ukryty przed klientami, dzięki czemu możemy zobaczyć niemal całą
  • Odpowiedz