Wpis z mikrobloga

@mybeer: obłożeniem, wyświetleniem danej daty, zainteresowaniem danym połączeniem/ilością sprzedanych biletów w poszczególnych datach w przeszłości. To nie jest liczone na zasadzie "aaaa dzisiaj podniesiemy ceny" Często bilety w dobrej cenie wrzucane są na danej trasie cyklicznie, żeby zachęcić do kupnaitp.
  • Odpowiedz
@fegwegw: nikt nie wie jak to działa w 100% - tak samo jak z ubezpieczeniami, kalkulacjami ryzyka kredytowego itp. Każda osoba jest odpowiedzialna za jakiś fragment takiego szacowania, a wysoko postawione osoby mogą ew zmieniać udział procentowy danego czynnika w końcowym wyniku (lub działa to na jakiejś podobnej zasadzie). Tak przynajmniej jest w wielu branżach. @mybeer Generalnie każda firma lotnicza ma swoje sposoby, Ryanair ma dość przewidywalne fale cenowe przykładowo.
  • Odpowiedz
@mybeer: guglaj, guglaj i jeszcze raz guglaj. Forum Fly4Free to dobre źródło informacji, ale analizę znalazłem kiedyś w innym miejscu. Jak znajdę w zakładkach to podeśle
  • Odpowiedz