Wpis z mikrobloga

Lubię gry, które są o czymś. Niech to będzie nawet oldschoolowe wybijanie goblinów, jeśli konwecja i mechanika temu właśnie sprzyja. Natomiast Monastyr jest grą o bohaterach z mroczną przeszłością.

Mechanika tej gry wymaga, by każdy bohater miał w swojej historii trudne/kontrowersyjne wydarzenie, przez które zboczył ze śmiałej ścieżki sukcesu.

#tropyrpg - tag dla GMów z zalążkami pomysłów na scenariusze

#rpg #gryfabularne #grybezpradu

PS. Trochę zaskoczony ostatnią negatywną reakcją, wyjaśniam, że tropy są pomysłami, które można wykorzystać wedle woli. Kulturoznawcy znają i analizują nieprzeliczone miriady tropów, a ja wrzucam pod tagiem te, o których akurat mi się przypomni. Innymi słowy, mówię "popatrzcie, tak też można". Z tego pudełka czekoladek możecie sobie brać to, co akurat lubicie, a moim największym sukcesem jest propozycja tropu, którego jeszcze nie znaliście.
A.....k - Lubię gry, które są o czymś. Niech to będzie nawet oldschoolowe wybijanie g...

źródło: comment_r3hXD6sRlJD3x7p89B29VavfdDwJJreN.jpg

Pobierz
  • 2
@Aspirrack podobno w portal games to temat tabu. Nie przetrwał materiał źródłowy i nie mogą zrobić reedycji. A szkoda, pamiętam, że gra była bardzo ciekawa, z trochę kulawą walka na skracanie dystansu, ale klimat był. tylko te podręczniki się sypały mocno