Wpis z mikrobloga

Hej! Powazne pytanie do Wykopowych specjalistow, gdzie poznac wartosciowa kobiete, potencjalna partnerke do zwiazku? Jestem nowy w miescie i nie znam w sumie nikogo i prowadzilem do tej pory raczej piwniczny tryb zycia ale nie jestem zlym facetem, nie jestem brzydki (chyba), mam dobrze platna prace i wlasne mieszkanie. Co robic mirki?

#wygryw #rozwojosobistyznormikami #przegryw
  • 27
@lodziarz: Pewnie zarzutka, ale #!$%@? tam, odpiszę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeżeli serio szukasz wartościowej kobiety do związku nie 'na raz' tylko na dłużej, a przy okazji jesteś wierzący - dowiedz się w kościele w swojej miejscowości (jak nie to w sąsiednich) o spotkania grup młodzieży, oaza i te sprawy :)
@robertx: Nie zarzutka, wykop przegladam od dawna tak samo mikroblog ale nigdy konta nie zakladalem. Co do wartosciowej kobiety no to tak jak napisales nie na raz na dluzej ale nie musi to byc jakas swietoszka. Niestety jestem niewierzacy, jestem wrecz poteznym ateista (apostata) z nalozona ekskomunika na swoja osobe wiec raczej zadna wierzaca dziewczyna nie zechce takiego diabla wcielonego. A co do kosciolow to mam do nich awersja odkad pamietam,
@LIPTOON: ehh, najgorsze ze naczytalem sie historii mirkow spod tagu anonimowemirkowyznanie jak dziewczyny z ktorymi byli po 4 lata albo dluzej robily loda dla wlocha czy innego alvaro, to jest przerazajace, nawet jak sobie kogos znajde to bede zyl w strachu ze w kazdej chwili ta osoba moze mnie zdradzic jak na horyzoncie pojawi sie jakis alfa
@lodziarz: Polecam abyś odpowiedział sobie na kilka pytań, nie koniecznie publicznie.
1) Co to jest normalna, nie-świętoszka, do związku? Ściślej, jaki przebieg jesteś w stanie u niej zaakceptować? By nie komplikować przyjmijmy że chodzi tylko o liczbę partnerów seksualnych. O sobie napisałeś tylko że byłeś piwniczakiem, ale co i z kim robiłeś w tej piwnicy to inna sprawa.( ͡° ͜ʖ ͡°)- Chodzi