Aktywne Wpisy
gimnazjumqqq +204
List od zbanowanego @Van-der-Ledre dla kolegów z tagu #przegryw
==============================================
UWAGA UWAGA, OTO JEDYNA TAKA W ROKU, EKSKLUZYWNA SYLWESTROWA LISTA OBECNOŚCI TAGU #przegryw. Ja, Van-der-Ledre mam przyjemność zgodnie z tradycją zaprosić was wszystkich, samotnych i utrapionych na wspólną listę obecności świętego tagu. Pragnę serdecznie podziękować wam za wszelkie otrzymane wsparcie emocjonalne, za to, że zawsze służyliście dobrym słowem i pomocną dłonią oraz za to, że jesteście. Tradycyjnie, jeśli jesteś, zapisz się
==============================================
UWAGA UWAGA, OTO JEDYNA TAKA W ROKU, EKSKLUZYWNA SYLWESTROWA LISTA OBECNOŚCI TAGU #przegryw. Ja, Van-der-Ledre mam przyjemność zgodnie z tradycją zaprosić was wszystkich, samotnych i utrapionych na wspólną listę obecności świętego tagu. Pragnę serdecznie podziękować wam za wszelkie otrzymane wsparcie emocjonalne, za to, że zawsze służyliście dobrym słowem i pomocną dłonią oraz za to, że jesteście. Tradycyjnie, jeśli jesteś, zapisz się
Pietruchoowy +359
#sylwesterzwykopem chyba raczej sylwester z żabką. Dbam aby były ciepłe hotdogi, panini itd. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Dla tych, którzy nie mają czasu/nie chcą oglądać opisze moim zdaniem najciekawsze, bo tamten wpis i wideo wydawały mi się nieco mylące i krzywdzące dla tej gry:
- System ruchu początkowo wygląda 1:1 jak ten z nowożytnych xcomów, gdzie mamy 2 akcje na turę, w rzeczywistości ruch postaci jest całkowicie swobodny, oparty na staroszkolnych punktach ruchu. Niebieska/żółta strefa jest tak naprawdę symboliczna i mówi nam tylko, od którego momentu nie będzie możliwe użycie przedmiotu/strzał.
- Żołnierze mają 3 przedmioty podręczne, pomiędzy którymi można swobodnie przełączać bez utraty punktów ruchu, twórcy planują dodać również plecak, jednak wyjęcie przedmiotów z plecaka nie będzie już darmową czynnością.
- Użycie poszczególnych przedmiotów wymaga innej liczby punktów ruchu, możemy ruszyć się dużo dalej i użyć apteczki niż ruszyć się i strzelić z działka.
- Umiejętności specjalne nie są oparte o cooldowny, a o punkty "siły woli", które można zdobyć np. poprzez zabijanie wrogów.
- W grze jest friendly-fire, jeśli nieumiejętnie ustawimy żołnierzy będą mogli ostrzelać kolegę z drużyny.
- Twórcy planują dodać swobodne celowanie jak w starych xcomach, czyli można ostrzelać konkretne pole bez konieczności bycia w linii wzroku z przeciwnikiem.
- Osłony to faktyczne przeszkody terenowe, a nie tylko debuffy do celności wroga.
I fakt, te nieco nowsze robią trochę lepsze wrażenie, bo dają odrobinę nadziei... ale w sumie niewiele to tak naprawdę zmienia. Gra nadal wygląda jak XCOM 3 wprost od Firaxis. Te mniejsze lub większe różnice w mechanice giną pod płaszczem całkowicie zerżniętej z tamtych gier stylistyki i rozwiązań. Na obiecanki twórców też trzeba patrzeć z dystansem, bo zwykle kończy się
@KK44: Zgarnęli na "dzień dobry" prawie 800 tys. dolców z kampanii crowdfundingowej, więc na brak kasy nie powinni narzekać. ;)