Wpis z mikrobloga

@cienki137: no wiesz...coś tam pojechać umiem, jak na "normalnym" torze odstaję 2-3s to jest jeszcze ok, ale nie prawie 40 sekund na nordzie. Czasami zastanawiam sie czy nie ma jakiegos skrotu, bo taka roznica to przeciez przepasc ( ͡° ʖ̯ ͡°) nawet na sciagnietych setupach mam taki czas
@smatthy: nie ma co porównywać norda do innych torów. Na innych co około 2 minuty zaczynasz nowe kółko, nowe rozdanie i każdy zakręt możesz wymasterować. Ja na nordzie w różnych grach pokonałem od cholery okrążeń, więc jako tako jestem w stanie pojechać już od początku. Za to jak się nie zna toru i nie jest się doświadczonym simracerem... No to kicha.
@SPEEDMAN Świetny przejazd
Ale mam pytanie co do ABS i TC, to już drugi onboard na którym widzę że jeździcie z włączonymi, ja jeżdżę z ABS 1 a TC Off
U kolegi SPEEDMAN oba są na 3 a wcześniej widziałem przejazd R8 @TheSznikers i tam było ABS 7, TC 3
Zawsze tak jeździcie? Bardzo to ułatwia jazdę po "Zielonym Piekle" i czy na innych torach też jeździcie z podobnymi ustawieniami.

W Assetto
@czarek90 Tak ja w GT3 zawsze jadę z jakimiś ustawieniami TC i ABS
Pierwsze co musisz wiedzieć, to to że kierowcy w realu też używają tych ustawień. Nie jeżdżą z kompletnie wyłączonymi.
Druga sprawa to że ustawienie ABS na 1 daje największe wspomaganie.
W AC i w realu jest tak że 1 największe wspomaganie a 8 najmniejsze. Tak samo TC 1 to największe wspomaganie a 12 najmniejsze. Trochę to nielogiczne ale tak
@czarek90 Ogólnie ABS i TC zazwyczaj dostosowuję sobie pod tor, w zależności czy jest strasznie wyboisty, jakie zakręty itd. oraz do tego jak setup jest zrobiony - zazwyczaj jednak jest to TC - 6 i ABS - 3, oczywiście tak w Mclarenie, w innych samochodach może działać to inaczej. Tutaj na nagraniu widać wartości, które są domyślne na powtórce, więc to nie są te, na których jechałem podczas tego okrążenia. Normalnie w