Wpis z mikrobloga

@Chlopiec_z_drewna: 2.0 HDI 163 KM, rocznik 2010, przebieg aktualnie 150tys (oryginalny), zawieszenie hydro. Ostatnio robilem rozrzad(jak sie okazalo niepotrzebnie bo byl w bardzo dobrym stanie, ale lepiej dmuchac na zimne), tuleje wahaczy z tylu i wymiana odmy. Po za tym auto w bardzo dobrym stanie, az mechanik byl zdziwiony :d

Takze ino jezdzic. Jak bedzie hajs to bede chcial wgrac program na 196KM, zeby lepiej sie zbieral na 1 i 2
Ostatnio robilem rozrzad(jak sie okazalo niepotrzebnie bo byl w bardzo dobrym stanie


@reaktiv: oceniać stan rozrządu na oko to tak jakby zaglądać do lufy karabinu - "o, pocisk jest głęboko to nie wystrzeli".
Nigdy nie zrobisz tego dobrze. Rozrząd albo się wymienia jeśli nie zna się przebiegu albo trzyma się wyznaczonych okresów i wtedy też wymienia. Innej słusznej opcji nie ma.
@WatchYourBack: Wiem, dlatego zostal wymieniony. Co prawda zaleca sie wymiane przy 180tys, ale moja c5 latala z przyczepka i duzo po miescie, a wtedy zaleca sie juz po 120 tys. Z racji, ze nie bylo faktury za wymiane to wolalem chuchac na zimne :d

@Chlopiec_z_drewna: Z benzyn to chyba tylko 2.0 i V6, 1.6thp to gowno ktorego nikt nie chce naprawiac. FAP czysci sie domowym sposobem, czyli pluka sie przez
@reaktiv O może ty mi powiesz. O co chodzi z tym podwójnym ryglowaniem drzwi? Co się dzieje gdy dwa razy wciśniesz przycisk zamknięcia drzwi?
Masz wersję z masażem? :>
@anas_lex: Szczerze mowiac nie wiem o co chodzi :D Tzn. jak na pilocie nacisne drugi raz przycisk zamykania to samochod zacznie mrugac awaryjnymi przez kilkanascie sekund. Taki bajer, zeby odnalezc auto na parkingu jak sie zapomni gdzie stoi. Od srodka nigdy nie naciskalem zamykania drzwi na panelu :d

Niestety wersja bez podgrzewanych foteli i masazu, stwierdzilem, ze i tak tego nie bede uzywal, to na sile nie szukalem ;)