Wpis z mikrobloga

@Nudiustertian: w grafice niekoniecznie, ale w nowszych grach możesz często mieć lepszy framerate, na przykład Shadow of The Colossus na Pro 60 fps, a na zwykłym 30 fps. A nawet jak jakaś gra ma lock 30 fps na obu to stabilniejsze fps na Pro będą ale tu akurat mówimy głównie o grach które wyszły już po pojawieniu się Pro (są odosobnione przypadki, na przykład Just Cause 3 który u mnie na
@myrmyrek: PC w tych czasach gdy Bitcoin podniósł ceny? XD podziękuję, za 1500 (kupiłem za tyle w zestawie z dwoma grami) mogę pograć w najnowsze gry w 30 fps co na konsoli jest płynne bo gra jest pod to pisana, a na PC są najczęściej pisane pod 60 fps i gdy 30 fps zablokujesz (oczywiście trzeba się męczyć ustawieniami sterownika, bo rzadko kiedy gra ma wbudowany ogranicznik) to niestety płynnie i
@myrmyrek: ja bym to bardziej nazwał kontrolowaniem postępu, wszyscy pamiętają jak wyglądała sprawa z Crysisem, którego nie ograniczały żadne konsole. A Arma jak chodzi? A PUBG? (tak wiem że pubg jest też na xboxa ale widać że to fatalny port ale w sumie chodzi podobnie jak na pc czyli średnio), naprawdę lepsza jest konieczność wymieniania podzespołów co rok niż co kilka lat wtedy gdy nowa generacja konsol się pojawia?