Wpis z mikrobloga

wróżbita z kart wywróżył :) u mnie ten sam status się pojawił a paczka z 14.12.2017 ... dpd uk nadal nie otrzymało paczki tak więc nie wiadomo jaki jest na prawdę jej status i gdzie jest :)
@Kic3k: no jezeli to nie fake, a mysle ze te statusy od tajemniczego posrednika alipaczki są z dupy, to i tak mowa o dostawie dopiero do dpd

Ja czekam do tego magicznego 5 lutego i otwieram spor na paypal
@r3nal od razu PayPal? a nie najpierw ze sklepem?

do tego ten tracking to działa tylko i wyłącznie na alipaczka, nigdzie indziej nie byłem wstanie znaleźć więcej info niż tyle że starała l została nadana
Moja paczka zamówiona 21.11.2017 ma ten sam status, dzisiaj zaproponowali mi zwrot 20 $ i dalsze czekanie.

At 01/23/2018 03:46:59
I've waited long enough.
I am asking for the return of my money, otherwise I will be forced to open a dispute on paypal.

Gearbest Customer Support
At 01/24/2018 00:17:18
Dear Jacek,
Thank you for placing an order with us. We apologize that you have yet to receive your package.
There has
@Kic3k: ticket juz otwarlem, puki co to sie dowiedzialem ze nie wjedza gdzie jest paczka i musze poczekac do 5 lutego (60 dni) zeby mogli mi zaproponowac "coś"

Wiec pewnie mi zaproponuja 50% zwrotu, co jest dla mnie nie do przyjecia i otworze spor na pp
@cuniek jak ci się udało uzyskać taką odpowiedz ? ja zamówiłem paczkę 15.11.2017 r. Mi zaproponowali ... Thank you for contacting Gearbest.com.

The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.

Please review in detail our shipping and insurance policy in our terms and conditions here: http://www.gearbest.com/about/terms-and-conditions.html

However, as you are a valuable customer, we are willing to help you the best way we possibly can.
Poniżej cała konwersacja: żadnych cudów nie robiłem, zagroziłem jedynie sporem na PayPalu.

Cuniek
At 01/22/2018 03:00:14
Hello

It is already 61 days. I still dont have my package.
I want my money back.

Gearbest Customer Support
At 01/22/2018 23:49:34
Dear Jacek,
Thank you very much for your feedback.
We are sorry for this inconvenience.
We will start a claim for the package with the carrier and the carrier will trace your package
@azych7: Co do nich napisałes, ze się zgodzili na ponowna wysylkę z magazynu w Polsce. Też właśnie piszę z nimi (też przesyłka z tego dnia) i próbuję właśnie rozwiązać to w taki sam sposób, ale nic konkretnego na razie nie odpisują.