Wpis z mikrobloga

@Vip3Out: Dziwne, u mnie pod gcc się kompiluje. Oczywiście projekt, w którym to sprawdzałem ma ustawiony język C++. Być może zmiana bibliotek z stdlib.h oraz string.h na kolejno cstdlib cstring pomoże, bo w różnych kompilatorach te biblioteki mogą mieć różne nazwy. Wstaw komunikaty błędów kompilacji. A tak swoją drogą, jak chcesz to pisać w C++, to napisz jeszcze raz ten program z użyciem klas i biblioteki standardowej C++, bo potem wraz
@arkadiusz97: Hmm bardziej mi chodzi o to, żeby to właśnie przerobić na C++ bo nie mam pojęcia jak to zrobić.
Próbowałem i wszystkie próby kończyły się porażką i nie działa mi już w momencie gdy "przepisuje" na c++. Jak jest w C to wszystko idealnie działa bez zastrzeżeń xD
W dużym skrócie, zrobiłbym to tak:
1. Dla bramki tworzysz klasę, która zawiera zmienne takie jak w strukturach jako pola prywatne klasy. Do modyfikacji i odczytu robisz publiczne metody. Metoda do modyfikacji zawiera mechanizm, który sprawdza czy podane dane zgadzają się z założeniami.
2. Tworzysz klasę na pojedynczy układ zawierający listę z bramkami.
3. Wydzielasz klasy do osobnych plików, tzn. tworzysz z nich własną bibliotekę. Te klasy zawierają tylko logikę programu bez
@arkadiusz97: Mam to tak przerobić, żeby było jak najprościej, czyli tak jak w tym pliku jest. Struktury i listy podwieszane to maksimum tego co mogę zrobić, ponieważ nie jestem jeszcze w temacie klas. Dziękuje za pomoc, ale po prostu chcę to "przepisać" tak tylko, żeby działało.
@Shadow1337: Ja nie chce, żeby mi się to kompilowało w VS tylko mam za zadanie, żeby to jak najbardziej było w formie C++ (wiem wiem powiecie, że C++ to tylko ulepszony C), tylko no moje zadanie polega na tym, żeby zamienić i używać funkcji takich jak np string zamiast wszędzie char no i inne funkcje do odczytu plików + inne do alokowania i zwalniania pamięci dynamicznie xD No i przy tym