Wpis z mikrobloga

@OrangeEkspert: Witam, przedłużałem umowę na 2 numery przez infolinie. Pan na infolinii powiedział mi że nie będzie umowy wysyłał kurierem tylko żeby podejść do salonu i wydrukują tam umowę przygotowaną przez infolinię.
Wczoraj byłem w salonie by to zrobić to okazało się że wasz system informatyczny nie działa - Pan w salonie nie miał na to wpływu więc nie ważne.
Dziś byłem ponownie w salonie - tam Pani powiedziała mi że nie ma możliwości wydrukowania umowy w salonie przygotowanej przez infolinię i że w systemie widnieje informacja iż umowa została wysłana kurierem do salonu.

Kto robi w tym wypadku ze mnie głupka? Pan z infolinii, który gada jakieś głupoty do klienta czy Pani z salonu, która posiada niekompetentną wiedzę i nie wie że istnieje taka możliwość? Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji.

Każdy kontakt z wami przypomina mi jedno z zadań Asterixa z bajki "12 prac Asterixa".

#orange
  • 1
@konrad92: Juz ci mowie, Orange robi z ciebie glupka. Kazde korpo to jeden organizm, widziales/rozmawiales z kilkoma przedstawicielami tego organizmu :) zmien siec. Jak problem jest z utrzymaniem klienta pomysl co bedzie kiedy cos bedziesz chcial: roaming, reklamacja rachunku :)