Wpis z mikrobloga

TL;DR #!$%@?ć xiaomi
Sprawiłem sobie Xiaomi Redmi Note 4 wersja global od polskiego dystrybutora ABC Data i telefon byłby spoko gdyby nie jedna rzecz która doprowadza mnie do #!$%@?, a mianowicie bardzo silny ghosting/smurzenie ekranu tak jak na bardzo starych monitorach lcd, przykład: https://streamable.com/j7cfo u mnie jest tak samo. Problem pojawia się tylko w niektórych egzemplarzach i wynika on z bardzo taniego wyświetlacza ips o niskim response time, a nie z jakiejś wady ekranu sensu stricto, ale nikt o tym nie wspominał w recenzjach, w dodatku mój kolega posiadacz tego samego modelu nie ma tego problemu bo porównywaliśmy. On ma ekran producenta boe a ja mam tianma i stąd ta różnica. Nie jestem w stanie przez to go używać bo mnie to tak #!$%@? i rozprasza, szczególnie że to jest średnia półka a nie niska, ba nawet mój stary telefon z 2010 nie ma takiego problemu. Problem w tym ze nie mogę go zwrócić bo jest wzięty na abonament w play i chyba nie mogę go legalnie sprzedać ale pewny nie jestem. Czy jestem w stanie coś z tym problemem zrobić? Może jakaś rękojmia albo gwarancja? Poradźcie coś mirki (,)

https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/756lh5/facing_motion_blur_issue_on_my_new_mi_a1_texts/
https://forum.xda-developers.com/mi-a1/help/blurry-text-scrolling-bad-display-t3686127

#xiaomi #telefony #pytanie #pomocy #redminote4 #redminote4x #note4 #prawo #prawokonsumenckie #oszukujo #chinskiecuda @MiSpot
sorry za zawołanie połowy populacji, ale jestem zdesperowany ;/
aviato - TL;DR #!$%@?ć xiaomi
Sprawiłem sobie Xiaomi Redmi Note 4 wersja global od p...

źródło: comment_vLOtHh7byEDDvbrEybEjw2VT8shNDLEp.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@zegarmistrz001: długi czas naświetlania tak nie działa. przecież ekran nie wyświetla tak szeroko od siebie kolejnych klatek.
@aviato: jak go normalnie kupiles to możesz go normalnie zwrócić. operator jest stroną sprzedającą więć uderzasz do nich że sprzedali Ci wadliwy towar. przecież to norma że jak birzesz telefon z abo i Ci się zepsuje to oddajesz na gwarancji.
  • Odpowiedz
@daczka92: masz na myśli rękojmie? To chyba jest uznaniowe nie? Bo obawiam sie ze będą palić głupa że nic nie widzą, z resztą jak się nie jest tego świadomym to można tego nie zauważać.
  • Odpowiedz
@aviato: "mogą" ale jak nie sprawdzisz to sie nie dowiesz. innej opcji nie ma. jak nie przejdzie to do rzecznika z identycznym telefonem który nie ma tego tak aby porównać i się uda
  • Odpowiedz
@daczka92: a jaki może być efekt takiej rękojmi w kontekście wzięcia telefonu na abonament? Oddadzą mi pieniądze czy jak? Kto by tą rękojmie rozpatrywał, polski dystrybutor?
  • Odpowiedz
@aviato: no jakoś to rozwiążą. nie wiem jak jest w tym wypadku ale przecież nie zabiorą Ci telefonu i zostawią z ratami. albo dadzą nowy, albo zabiorą i zostanie tylko koszt abonamentu do spłacania (ale im sie pewnie nie bedzie oplaclo bo abonament z telefonem zazwyczaj jest tańszy więc może da sie rozwiązać umowę po prostu). żaden ze mnie prawnik ale konsument ma sporo praw
  • Odpowiedz
@aviato: Hej, ja przez ostatnie pół roku użytkowałem Redmi Note 4 PRO, nie mialem takich problemów, natomiast mialem następujący problem że podczas uzywania klawiatury telefon potrafil lapac dotyk na "pulpit" co powodowalo losowe odpalanie sie skrotow ktore znajdowaly sie pod miejscem nacisniecia.
  • Odpowiedz
@lierox90: część ekranów na ten problem, tylko te produkowane przez tianma
jak tapniesz 4x na wersje jądra w ustawieniach informacje o telefonie i potem pierwszą pozycje w otwartym menu to tam masz model wyświetlacza podany, jak z modelu nie ma "tianma" to pewnie masz ten lepszy
  • Odpowiedz
@XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD: jutro się wybieram

W innych modelach robią to samo, na początku dają lepsze podzespoły by napędzić sprzedaż, a po paru miesiącach lądują tańsze i gorsze zamienniki.

tylko xiaomi? powiedz więcej, jest to gdzieś opisane w necie? to jest w ogóle legalne?
  • Odpowiedz
@aviato: xiaomi to na pewno, niska cena nie bierze się znikąd.
Swojego rn3p kupiłem parę dobrych miesięcy po premierze i miałem inny ekran niż osoby, które kupiły ten model trochę wcześniej (inny producent). Zresztą nawet chyba na mirko był poruszany ten temat, ale nie mogę znaleźć. Nie muszę dodawać, że ekran był gorszy, może nie tak zły jak w twoim przypadku, ale jednak kolory nie były tak żywe. Z tego
  • Odpowiedz
@BusinessMoose:

Po prostu wymień go sobie na nowy.

nie mam takiej możliwości, nawet sprzedać nie mogę.

jedyne co to rękojmia która nie musi być uznana a nawet jeśli to bardzo możliwe że drugi raz dostane wadliwy model
  • Odpowiedz