Wpis z mikrobloga

Aleks 23 Poznań

Zgłoszenie nr 4 z dnia 2018-01-14 14:09:04

Imię: Aleks
Wiek: 23
Miejscowość: Poznań
Kim jestem?
Zaczynam obecnie pracę w dziale IT w jednej z największych w Polszy sieci sklepów. :> Oprócz tego, studiuję (jeszcze) Informatykę zaocznie na UAMie, obecnie 3 rok.

Wygląd
175 cm (idealny wzrost mężczyzny), 68 kg. Wygląd dość skandynawski- blond włosy, niebieskie oczy. Geny zdecydowały też, że dadzą mi twarz 17 latka z rzadkim zarostem (który golę ofc-
Panowie, wons nie zrobi wrażenia na kobietach, potwierdzone info :/ ) Od 3 lat pakuję, więc można powiedzieć że sylwetkę mam wysportowaną.

Jak się ubieram? Staram się elegancko, kocham marynarki i płaszcze. W domu oczywiście dresik i tshirt.

Zainteresowania
Kocham Crossfit (nie jestem wege) i siłownię, biegam oraz haratam w gałę. Z aktywności pozasportowych- programowanie (front end), pisanie (anty)wierszy i opowiadań, gry komputerowe (nawet streamuje na yt) oraz mitologia nordycka i kultura arabska.

PS Mówiłem że ćwiczę Crossfit?

Czego oczekuję?
Jeżeli 'jesteś jaka jesteś', 'jebiesz tych co za plecami sieją ferment' oraz ślesz 'Pozdrowienia do Więzienia' to raczej się nie dogadamy. :) No i ważne, by Twoja aktywność fizyczna nie ograniczała się tylko do wstawania z łóżka. Cała reszta bez znaczenia. ;>

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Podróż w jakieś nieznane miejsce (np. autostopem) i zwiedzanie. Najlepiej jakby były to jakieś niesamowite dzieła Matki Natury. Potem wieczorem impreza lub ciekawy film.

Stosunek do ślubów, dzieci, używek.
Śluby- jak najbardziej, ale tylko cywilny.
Dzieci- na pewno bym chciał mieć, ale wpierw trzeba by się na nie przygotować finansowo i psychicznie.
U----i- alko (najlepi kraft) i shisha jak najbardziej (ofc z umiarem), 'k---a fajeczki' i n-------i (bez marihuany)- szkaluję.

Kliknij tutaj jeśli zainteresowało Cię to ogłoszenie

Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić własne ogłoszenie