No to #ibood się popisał... Sprawdźcie maile, Wam też anulowali BOXy? Wołam : @p0tato, @Rabusek (wiem że nie ustrzeliłeś ale chciałem żebyś wiedział ;)) @luz3r
Dzwoniłem. Za anulowanie konkretnie mojego boxa odpowiada Holandia, nie jest to sprawa polskiego oddziału. Wg otrzymanych informacji z rynku polskiego około 10 % paczek zostało anulowanych - powód - więcej boxsów sprzedanych, niż dostępnych. Prawdopodobną przyczyną był fakt, że ostatnio udało się upolować, teraz mogli się tym kierować i anulować. (pozdro @p0tato ( ͡º͜ʖ͡º)). Dowiedziałem się również że w związku z tym że
@zsaaakul Ja wolałem zadzwonić, zawsze to szybciej dostanę informację - zdziwiłem się faktem że tam nie ma automatycznej sekretarki, odrazu odbiera konsultant. Maila będę pisał, ale to już po pracy.
Anulowanie anulacji ;) Ponoć wszyscy dostaną swoje BOXy ;) Jeżeli chodzi o kontakt z ibood Polska - ocena wzorowa, Pan Piotr naprawdę zna się na rzeczy! =)
@luz3r
@Rabusek
Dzwoniłem. Za anulowanie konkretnie mojego boxa odpowiada Holandia, nie jest to sprawa polskiego oddziału. Wg otrzymanych informacji z rynku polskiego około 10 % paczek zostało anulowanych - powód - więcej boxsów sprzedanych, niż dostępnych. Prawdopodobną przyczyną był fakt, że ostatnio udało się upolować, teraz mogli się tym kierować i anulować. (pozdro @p0tato ( ͡º ͜ʖ͡º)). Dowiedziałem się również że w związku z tym że
Komentarz usunięty przez autora
Udało Ci się tamtym razem upolować box'a?
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@p0tato
@luz3r
@Rabusek
Anulowanie anulacji ;) Ponoć wszyscy dostaną swoje BOXy ;) Jeżeli chodzi o kontakt z ibood Polska - ocena wzorowa, Pan Piotr naprawdę zna się na rzeczy! =)
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora