Wpis z mikrobloga

@mariusz5891: to zależy od warunków, skłaniam się ku opcji żeby zakończyć ją całkowicie bo i tak oglądam głównie netfliksa ale jeśli zaproponują coś bardzo korzystnego to pewnie zostanę.
@nasedo: Dlatego właśnie pytam, ponieważ samo złożenie wypowiedzenia niczym nie skutkuje w kwestii SmartDomu, dopiero faktyczna rezygnacja z produktu uprawniającego powoduje, że SD się rozpada. I ewentualnie trzeba go "poskładać" od nowa. Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi
@mariusz5891: i orientujesz się jak to wtedy wygląda? wracam do standardowych cen poszczególnych składowych czy cały smartdom zostaje wypowiedziany w związku z tym, że to ich wina? Przy pierwszej opcji to trochę bez sensu bo wypowiadając umowę na tv będę płacił bez tv tyle co z tv.
@nasedo: heh dokładnie na tym to polega kolego Mirku :) dałeś się uwiązać (zresztą podobnie jak ja) w programie lojalnościowym ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°). Odpowiadając na Twoje pytanie: po wygaśnięciu umowy z CP, tracisz wszystkie zniżki na drugi i trzeci produkt - czyli wracasz do standardowych cen.
Jaki masz teraz pakiet w
@mariusz5891 nie kojarzę nazwy ale wszystkie kanały bez żadnych opcji dodatkowych, chyba standardowo ten pakiet pakiet kosztuje koło 70pln, wziąłem ze względu na to że z Internetem domowym po zrabatowaniu wychodziło koło 100. No i dałem się namówić na abonament za 1zł na nowy nr, nie korzystam z tego numeru wcale ale jest, niestety też wróci do standardowej ceny więc to mi się niezbyt opłaca, w takim razie zostanę ( ͡°